Margarita -- Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Trenger råd, aner ikke hva jeg skal kjøpe, og synge kan jeg definitivt ikke:) Men babyer liker vell sang, gjør de ikke? Finnes det noen fine bøker med enkle sanger for mor?
frk oktober Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Dette er ikke en bok, men en samling av kort, med en sang på hvert kort og et fint bilde på forsiden som babyen kan titte på. Heter "Sing sang - mine første sangkort". Er superfine!
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Enig med hun over her; de kortene er kjempefine!! Finnes med eventyr og!
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Skulle skrive det samme som frk oktober - de sangkortene er kjempefine Fås på bokhandel, og sikkert også lekebutikker! Niesen min vet nøyaktig hvilken sang som hører til hvilket bilde, og da kan vi andre sitte og synge mens hun blar gjennom bildene. Kjempestas
Cupcake! Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Stemmer også for singsang-kortene. Tror også de har nettside hvor du kan hente melodien hvis du f.eks er like tonedøv som meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå