#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Var til legen i går og fikk beskjed om at babyn var veldig liten,ligger langt under syfemålingen,noen som kan s litt på det? Skal inn til kontroller hver 14 dag nå.. termin 14april 2011 f.28april 82
Tante_Esel Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 hei dette er ikke noe jeg kan si noe om aurora.. føler meg ikke kompetent til det, men vil bare si til deg at naar jeg har sett paa deg før, har jeg faatt inn en frisk og rask baby! men saa jente helt i starten, og det kan jo ha vaert pga lav fødselsvekt at jeg fikk jnete følelse.....naar du egentlig har en gutt inni der ikke bekymre deg! dette gaar veien!!! ser du naar jeg faar mensen= starter paa ivf forsøk strax mensen kommer.... og venter saa veldig!! 031183
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Hei Aurora. Jeg titter bare innom for å si at jeg ikke får noen negative følelser rundt den lave målingen. Det kommer til å gå bra! Lykke til meg innspurten! )
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 hei vennen, jeg vil også bare si at jeg ikke får noen negative kort eller følelser på det her. tror det kommer en rask og fin gutt til deg masse lykke til!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2011 til adine:tusen takk for at du så på meg.Får opp mensen kommer rundt den 20...og at spiren sitter veldig snart. De sa på ul at det var gutt i uke 20,men etter og ha leste masse her inne så satser jeg ikke på og kjøpe noe annet enn hvit til ungen er ute..hehe. Ser du noe ang fødeslen? eller dere andre?når kommer ungen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå