Gå til innhold

mageleie 3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille prinsesse liker ikke mageleie... Hun ligger litt hver dag, men ikke mer enn et par minutt av gangen, fordi hun skriker så fælt.... Hun klarer ikke å holde hode opp noe særlig. Er det normalt? ?

Jeg har gutten min å sammenligne med, og når han var på hennes alder rullet han ved 3 mnd og elsket mageleie!

Skal sies at hun har hatt vondt i nakken og fått behandling hos kiropraktor, og får fortsatt behandling hos kiropraktor innimellom, så kanskje derfor hun ikke liker mageleie?

Hun holder hode bra sånn ellers, men ikke særlig i mageleie... Lurer på om vi bare skal fortsette som vanlig, et par minutt noen ganger for dagen, eller om jeg bør "hardtrene" henne?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Hva med at hver gang du skal legge henne ned,så legger du henne først på magen, og når hun begynner å bli lei så legger du henne på ryggen?

Eventuelt å få henne til å fokusere på noe i mageleie? Her ville han heller ikke ligge på mage, selv om han var veldig sterk i nakken. Så vi satt med leker slik at han ble interessert i det å fulgte med på den mens vi beveget den oppover - Slik løftet han hodet.

Du kan jo også legge ei lita pute under magen slik at det ikke blir så tungt for henne.

Men jeg syns ikke du skal begynne med noe hardtrening, mange babyer som ikke liker mageleie, så heller prøv å ta tiden litt til hjelp, med litt øving hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...