Gå til innhold

38 uker, men kjenner ikke kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 uker på vei, og gleder meg til fødselen er i gang.

Alle prater så masse om kynnere og masrier som er plagsomme ukevis før fødsel. Jeg for min del kjenner ingen ting av dette.

Betyr det at det ennå er lenge før jeg kan forvente en fødsel? Må vel kanskje begynne å belage meg på overtid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det trenger absolutt ikke bety at du går over tiden. Noen kjenner dem bare ikke..:) Det er mest vanlig å ikke kjenne kynnere for førstegangsmødre. Vi som klager har ofte født en eller flere ganger tidligere. Jeg for min del har hatt mye kynnere og maserier, spesielt i forrige svangerskap med nr.2. Han kom 13 dager over tiden, så kynnerne/maseriene fremskyndte ikke fødselen kan du si..:P

Skrevet

Merket ingenting til kynnere og masrier første graviditeten. Plutselig var bare fødselen igang..

Skrevet

Heldig gris, sier jeg bare. Har hatt kynnere siden tidlig okt. (termin om 22 dager og førstegangsfødende)

Det er bare slitsomt og ubehagelig...

Skrevet

Ikke jeg heller, og er også i uke 38.. :-) Ingen modningstegn at all faktisk.

Seteleie, så kommer ikke til å gå noe mye over tiden, men jeg tenker også at det hadde jeg sikkert gjort hvis ting skulle skje av seg selv.

Skrevet

jeg har heller ikke hatt så mye kynnere og maserier - men var hos jordmor i forrige uke (da var jeg i uke 38) og hun merket på magen og sa "oi her var det mye kynnere". Jeg merket det bare ikke selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...