Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos gyn, og det er vel høvelig samme greia som sist. Slimhinna var 7mm. Hadde 4 follikler på venstre side på 10, 11, 12 og 13mm. 1 på høyre på 14mm. Skal tilbake til scanning på fredag, og Marianne regner med at det blir uttak på mandag. Tar de ikke ut på lørdag og søndag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut. Jeg har hatt uttak på lørdag, men tror ikke de har uttak på søndager eller innsett for den saks skyld.

Skal ta blodprøve i morgen så da har jeg vel den endelige dommen på torsdag. Det stikker i magen akkurat nå men det er vel bare Lutinus-lureri...

Skrevet

Hei!

Jeg var på ultralyd i dag og der var det minst 7 jevnstore egg. Så det blir uttak fredag og innsett mandag. Så endring i dose og hormoner gikk fint i forhold til antall - så får jeg bekymre meg for kvalitet etter uttaket:/

På ultralyd dag 3 så gynekologen en mulig cyste - så ut som et egg som ikke hadde blitt høstet på forrige uttak. Den er borte nå - sannsynligvis sprakk den i natt - fy f... det var vondt!

Da blir vi nesten i samme strekk denne gangen også Håpefull38:)

Kysser fingrer og tær for deg Pippi9:-)

LA

Skrevet

Slenger meg med i gjengen igjen til tross for mye triste resultater i det siste. Men vi gir vel ikke opp ennå, jenter?!!!

Tipper at jeg skal ha uttak på fredag slik som lykkligalene. Har denne gangen kort regime og økt gonal-f dra 150 til 225 iu. Sist fikk jeg nemlig bare ut 4 egg hvorav bare ett ble befruktet og satt inn. Scanningen i går viste derimot ca 8 eggposer på hver side. De varierte fra 10-13 mm. Er spent på scanningen i morgen tidlig. Denne gangen så vi fint den høyre eggstokken da jeg trykte hardt ned på høyre side, hvor muskelknuten har hindret utsikten før. Skulle jo tro at en erfaren gynekolog visste sånt - jeg trudde han bare hadde dårlig utstyr i forhold til de andre jeg har vært på scanning hos. Er derfor ved mye bedre mot denne gangen enn sist. Dette er 3. ivf-forsøket og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre dersom dette også går i vasken. Pga økonomien blir det en god stund til eventuelle flere forsøk. :-/.

Skrevet

Slenger meg med igjen jeg også... Vi tar en 3pack hos cfc, så da har vi to muligheter til igjen i køben. Synes det i grunnen er greit å fortsette der vi er i gang (og så kunne jeg også gå rett på nytt forsøk nå). Snakket med Lindenberg i starten av syklus, og han sa også til meg at jeg skulle gå for samme regime og dose. Synes det var rart siden jeg bare fikk ut tre egg, og ett befruktet, men han sa det hadde blitt gode egg (men at uttaket kanskje var litt tidlig). Så da er jeg på syklusdag 8, og ligger ganske likt med mange her! Var på Svanhild i går, og da var det en folikkel på 12mm og en på14mm, i tillegg til mange små under 10mm. Skal tilbake i morra, og er veldig spent på om det er flere som har kommet etter. Synes jo det er lite med to egg..

Denne gangen bør det bli mange positive tester altså!!!

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Ikke på Svanhild, men på scanning...

Skrevet

Pippi9- stikninger var det mye av på dette tidspunktet da jeg ble gravid, det var slik jeg skjønte at det var noe på gang ;-) Hva er Litinus?

Ser ut som vi er en del som er likt i løypa denne gangen også! Kanskje vi treffes på CFC på mandag:-)

Skrevet

Så utrolig dårlig denne februar-lista ble til slutt...:(

Det endte i mensen for min del også - hadde masse forhåpninger denne gangen. Og var et hardt slag i magen når mensen kom igår. Men kommet litt over det nå og kjører på med nytt forsøk med en gang. Værst hos gynekolog og fått klarsignal om å gå i gang med ny pergokur:) Hadde jeg ikke hatt håp hadde jeg ikke giddi det her:)

Lykke til dere som er i gang med nytt forsøk:)

Skrevet

Blodprøven var krystallklart negativ :-( Synd at det ikke gikk veien med deg heller Januarjenta.

Det er så utrolig frustrende - hver gang har jeg mange fine egg, men det skjer ikke en dritt... Ja hadde veldig mye stikkinger denne gangen på rugedag 6 - virker nesten som den glipper i siste liten. Skal be om en liten analyse fra Svend på dette. Jeg tok det veldig med ro og hadde akupunktur både ved innsett, rugedag 3 og 5 for å øke blodgjennomstrømningen. Pergotime kan jo gi litt dårlige slimhinner, men den har ikke vært for tynn heller - hmmmm.

Lutinus er progestrontilskuddet jeg har fått de to siste gangen, ser at andre har fått Crinone. Tror ikke det betyr noe for min del, jeg har lang lutealfase og har enda ikke sett antydning til mensen.

Heier på alle dere som er i gang med nytt forsøk! Hva med å starte en ny tråd, denne er blitt vedlig laaang og etterhvert befengt med dårlige vibber.

Skrevet

Nei, så synd! Hadde virkelig håpet at du skulle klinke til og avslutte lista med en positiv nyhet, Pippi9!

Vi starter en ny GULL-tråd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...