Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er også lite nytt å melde. Synes det er kjekt å følge dere som har vært / er i Køben og får ut egg og setter inn befruktede egg.... når jeg leser og ser hvor spente og glade dere er så gleder jeg meg til å få prøve igjen selv i mars. Hadde jo tenkt nå i februar, men det satte jobben en stopper for. Men neste måned....! :) Blodprøvesvar er oversendt CFC og alt var ok der.

Har vært hos legen og fått en henvisning til gynekolog sånn at jeg får en fast å gå til i stedet for å fortsette å ringe rundt og be på mine knær om å bli scannet hver gang behovet melder seg. En viss gynekolog på Nesttun som har satt meg i en knipe der, hun er ikke så populær hos meg tross at hun var hyggelig den ene gangen jeg var der.

Så nå skal jeg legge meg i selen fremover, prøve å ta av noen kilo i håp om at det også skal hjelpe litt på. Så gleder jeg meg til å reise til CFC.

Lykke til til dere andre. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 ombord! :-) det ene egget hadde score 1,0 og det to andre 2,1 - slettes ikke verst må jeg si! Alle ble hatched. Så nå skal jeg ta livet med ro, og et par runder til med akupunktur.

Tar Medrol og fikk Lutinus ikke Crinone. jeg skulle nå ta 2 stk 3 ganger om dagen i motsetning til 1x3 som jeg hadde på fryseforsøket i desember.... Kanskje det var litt for lite, særlig siden man ikke har egen progestronproduksjon uten gule legemer - jeg hadde jo noen småblødninger da ....

Hvordan går det med rugerne?

Skrevet

Gratulerer med 3 ombord. Pippi! Krysser fingre og håper det er din tur denne gangen! :)

Ser du har tatt akupunktur her hjemme. Har du noen å anbefale? Jeg tenkte å prøve dette i neste runde som forberedelse for å minske stress/spenninger i kroppen og evt. øke blodgjennomstrømming.

Har time hos gyn fredag og krysser fingre for at cysten er borte. Begynner å bli litt utålmodig nå. ;)

Lykke til med rugingen!

Skrevet

Takk Isola71 :-)

Jeg går til Jorunn Krokeide i Pilestredet park. Veldig fornøyd med både henne og en annen dame der Pia. Ellers så vet jeg at veldig mange går til Vibeke Fjeld på Majorstua, hun skal visstnok være flink ifølge ryktet men litt samlebånd. En venninne av meg sluttet hos Fjeld og har funnet en i sentrum som hun er mer fornøyd med. Vet ikke navnet men kan sjekke om du er interessert.

Håper cysta er borte nå.

Skrevet

Hei!

Håpefull38: Har du merket noen festesmerter? Du er nå på dag 8, har du noen formening på hvordan dette forsøket har gått, har du graviditetssymptomer?

Mintur?: Har du fått vært på UL for å utelukke ny exu?

Diddi37: Hvordan står det til med deg? Er cysten borte og har du fått mensen nå? Er du igang med forsøk?

Pippi9 og MissTaurus: Gratulerer med 3 flotte egg inn! Lykke til med rugingen!

Januar-jenta: Da krysser vi fingrene på at du blir befruktet! Jeg har ønsket deg lykke til med uttak lengre opp i tråden her, men du har jo ikke uttak. Jeg beklager det.

Jeg er på rugedag 3 og ligger her å håper på at egget fester seg!

Skrevet

Så bra det ble innsett på deg! Jeg hadde noen stikninger helt i begynnelsen, men vet ikke om det var festesmerter. Har ikke hatt noen festeblødning så langt ihvertfall. Går bare og kjenner etter om det skal bli mye aktivitet i livmora slik som sist, for det var det som gjorde meg sikker på at det var noe på gang. Har vært litt småkvalm i dag og i går, men det kan være utrogestanen. Ellers er det litt murringer innimellom og veldig ømme pupper. Det forsøket jeg var mest negativ til var det som bare resulterte i 1 egg inn. Var sikker på at det ikke gikk, men det var bare det egget som skulle til(selv om det endte opp negativt etter noen uker). Håper det går din vei denne gang!

Pippi: så bra du fikk 3 egg inn! Jeg hadde håpet jeg også skulle få det, men de ville ikke sette inn mer enn 2 pga muskelknuten. Ville helst at det ikke skulle bli tvillinger på meg. Så jeg fikk 1 på frys, men regner med at det ikke overlever opptining som sist, så jeg synes det var å kaste bort et flott egg, men men! Får håpe ett av de jeg har inne nå kan feste seg, selv om jeg begynner å bli litt negativ(som alltid når man begynner på andre rugeuke!).

Skrevet

Hege72: Jeg hadde fortsatt cysta men den var halvert til 26mm....så den er forsatt ikke sååå liten. Men CFC sier at jeg bare kan starte på'n igjen....og jeg er spurt mer enn en gang! Starta på klomifen i dag, men er fortsatt skeptisk. Får sove på om jeg skal fortsette eller ikke. Vanskelig å bestemme seg denne gangen når mye står på spill både den ene og andre måten.

Lykke til med ruginga. Håper det sitter denne gangen også!!!!!

Isola: Håper du iallefall er kvitt cysta i morgen. Krysser fingre for deg :-)

Gleder meg til å høre positivt nytt fra dere andre ...snart!!!

Skrevet

14 dager siden uttak i dag, og negativ test.. :-( Den er vel ganske sikker nå. Huff, er så utrolig skuffa! Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Og så utrolig mye penger vi har brukt. Dette var 6. turen til CFC siste året. Nå er det mulig for oss å få hjelp her i Trondheim, på Medicus (privat), så da gjør vi nok det. Blir ikke billigere, men slipper jo stresset med reisinga. Det som er mest synd er at vi ville helst ha anonym donor som vi har på nr 1, det får vi jo ikke her.

Lykke til alle dere andre, mange rugere her nå!

Skrevet

Hei Minesmå!

Uff da, det var da synd! Det er vondt når det lyser " ikke gravid"

Skjønner at du er skuffet. Jeg ønsker deg lykke til videre!

Skrevet

Det var leit å høre Minesmå! Testingen er tøffe greier. Lykke til videre :-)

Skrevet

Tvi-tvi Diddi37 - håper cysta blir svakere og svakere og at det komme gode og sterke follikler i stedet! :-) og at endo-trøbbelet holder seg unna.

Spennende å høre hvordan det går de nærmeste dagene da Håpefull38! Enig i at den andre rugeuka er verst - realitetene kommer snikende... Krysser fingrene for positiv test!

Skrevet

Det var dårlige nyheter MineSmå!"

Håper det går greit for deg å komme inn i Trondheim!

Skrevet

Huff MineSmå... men godt at dere kan fortsette i Tronheim. Jeg tror styret med billettbestilling og reise er godt å slippe.

Jeg har testdag i morgen - sniktesta på onsdag og fikk fra clearblu 'ikke gravid'. Jeg holder hodet kaldt (?) og tenker at til testen er tatt i morgen er det en bitteliten sjangs. Om det er pms eller graviditetshormoner som raser i kroppen min, er ennå usikkert...

Nå er det så mange av oss som er i gang - så vi får krysse fingrer og tær for at det blir noen som tester positivt og får termin i oktober:)

Tenker på dere alle:)

Skrevet

Masse lykke til i morra, lykkeligalene!

Skrevet

Da ble det negativ test på meg:/

Huff - for et styr dette er...

Skrevet

Det var leit å høre :-(

Skal ikke være gjort i en fei dette her ....

Skrevet

Åhh nei det var ikke det jeg ville høre LA. Kjempetrist!!!

Sender deg masse varme klemmer og gode tanker :-)

Skrevet

Uff da! Det startet dårlig på lista her, Minesmå og Lykkeligalene! Tror det ender med samme resultat for meg også! På dag 10 sist var det masse jobbing i livmora, men denne gang er det ingen ting. Ikke foreløpig ihvertfall. Kan vel være forskjellig fra gang til gang, men har ikke den store troen på at dette går rette veien. Håper selvfølgelig at jeg får meg en gledelig overraskelse!

Sender en god klem til dere:-)

Skrevet

Ble ikke noe gledelig overraskelse her nei:-( Begynte å blø i går på dag 11, bare litt, men tanta kom for fullt i formiddag. Begynner rett på nytt forsøk. Orker ikke mer venting! Skal ta 187.5 i.e gonal-f denne gangen også. Så spurte jeg CFC om det kunne være en ide` å prøve blodfortynnende eller HCG- støtte. Marianne mente vi kunne prøve HCG-støtte siden jeg begynner å blø så tidlig. Så da blir vel neste ventetid enda lengre!! Men, her må det prøves det som prøves kan! Håper på bedre lykke for dere andre! Noen må da lykkes her!

Skrevet

Uff, det var skikkelig kjipt å høre! Tenkte at nå var det på tide med gode nyheter. Du er tøff som starter rett på igjen!

Som du sier, ventetida blir lengre med HCG-støtte. Marianne skrev at jeg skulle teste 12/2, men jeg mener det er for tidlig. Dersom jeg ikke har fått spotting/ mensen innen uke, kan det være håp:)

Krysser fingre for at det snart blir noen med positivt resultat!

Skrevet

Nei, nei, nei! Hvor blir det av go'nyhetene? Godt du er full av pågangsmot da Håpefull og gyver rett på nytt forsøk :-)

Hva med Hege72 og Miss Taurus - noen symptomer?

Selv har jeg hatt svake murringer og varmefølelse i livmora litt innimellom de siste dagene, samt småkvalm i morges .... Uten at det trenger å bety noe .... Så det er vel bare å vente

Skrevet

Så utrolig irriterende at det ikke gikk veien for deg Håpefull!! Det hadde jeg virkelig unnet deg. Godt å høre at du ser fremover :-)))

Lykke til dere andre som venter i spenning..... fortsatt :-)

Skrevet

Uff, så kjipt Håpefull38! Godt du ser frem til neste forsøk.

Jeg skal til skanning i morgen - så blir det rett i gang med nytt forsøk om alt er klart. Det hjelper å være i gang igjen...

Krysser fingrene for resten av gjengen!

(Noen som blir med å rane et apotek og kidnappe en fertilitetslege?:))

Skrevet

Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller, Håpefull! :( Men bra at du går rett igang igjen. Du er beintøff! :)

Selv kan jeg endelig starte opp igjen etter at cysten har krympet betraktelig og mensen kom når den skulle i går.

Har fått beskjed om å scanne på dag 6, men det blir på lørdag om jeg starter i dag (syklusdag 2) og på søndag om jeg starter i morgen (syklusdag 3). Tenker det er bedre å starte i morgen og da scanne mandag (dag 7). Hva tror dere?

Skrevet

Vi måtte vel ranet en spermbank også.... gjett om vi hadde blitt hovedoppslag på nyhetene jorden rundt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...