Gå til innhold

Kraftige el-smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et teit spørsmål, men jeg har så kraftig el-smerter nå. Ikke akkurat smertefullt, men legger godt merke til de hele tiden. Har hatt de i en tre dager nå og de tok seg opp i går og frem til i dag. Hadde sansynligvis el i går eller forrigårs. Sjelden jeg har det så kraftig. Noen som vet om man sjansen er større for å bli gravid da? Har truffet bra på el-denne perioden, så hadde jo vært artig om den satt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og nå har jeg akkurat vært ute på tur med hunden, og tilbake kom bekkenløsningssmertene jeg hadde da jeg var gravid... *sukk* Blir jo tussete av dette :-P

Skrevet

Jeg aner ikke om mn har større sjanse for å bli gravid, men jeg må bare si at jeg også har veldig kraftige el-smerter.. Jeg har det i flere dager, det gjør vondt å tisse, magen er sår og øm og jeg får feber.. Helt rart, har aldri kjent det sånn...

Hvordan er dine smerter?

Skrevet

Oi! Nei, så kraftig har jeg det ikke. Er mer øm, som veksler mellom høyre og venstre side, samt "spenning" i livmora. Henger litt i ennå, men nå ser det ut til at el er over for denne gang. Verker ikke i eggstokkene lenger. Bare enne "spenningen" i livmora som henger igjen. Som om mensen er på vei ;-)

Skrevet

Uff, nå følte jeg at jeg fikk frem at jeg hadde VELDIG veldig vondt liksom, hehe. Det er jo ikke supervondt, men det er ganske ubehagelig å tisse til tider.. ;) Så er jeg sår og øm i magen, og har ubehag/vondt helt nede ved livmora og eggstokkene liksom.. Er over her også nå, nå er jeg bare sår i selve magen.. Merkelige greier! Er ikke vant til sånt, har jo gått på pilla i tusen (utenom forrige graviditet såklart) år vet du ;)

IKM 22. januar om syklusen ikke er helt på styr, så er lenge til jeg kan vente både mens og å teste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...