Underveis --> Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Sikkert et teit spørsmål, men jeg har så kraftig el-smerter nå. Ikke akkurat smertefullt, men legger godt merke til de hele tiden. Har hatt de i en tre dager nå og de tok seg opp i går og frem til i dag. Hadde sansynligvis el i går eller forrigårs. Sjelden jeg har det så kraftig. Noen som vet om man sjansen er større for å bli gravid da? Har truffet bra på el-denne perioden, så hadde jo vært artig om den satt ;-)
Underveis --> Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2011 ...og nå har jeg akkurat vært ute på tur med hunden, og tilbake kom bekkenløsningssmertene jeg hadde da jeg var gravid... *sukk* Blir jo tussete av dette :-P
a'Nöel Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Jeg aner ikke om mn har større sjanse for å bli gravid, men jeg må bare si at jeg også har veldig kraftige el-smerter.. Jeg har det i flere dager, det gjør vondt å tisse, magen er sår og øm og jeg får feber.. Helt rart, har aldri kjent det sånn... Hvordan er dine smerter?
Underveis --> Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2011 Oi! Nei, så kraftig har jeg det ikke. Er mer øm, som veksler mellom høyre og venstre side, samt "spenning" i livmora. Henger litt i ennå, men nå ser det ut til at el er over for denne gang. Verker ikke i eggstokkene lenger. Bare enne "spenningen" i livmora som henger igjen. Som om mensen er på vei ;-)
a'Nöel Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Uff, nå følte jeg at jeg fikk frem at jeg hadde VELDIG veldig vondt liksom, hehe. Det er jo ikke supervondt, men det er ganske ubehagelig å tisse til tider.. Så er jeg sår og øm i magen, og har ubehag/vondt helt nede ved livmora og eggstokkene liksom.. Er over her også nå, nå er jeg bare sår i selve magen.. Merkelige greier! Er ikke vant til sånt, har jo gått på pilla i tusen (utenom forrige graviditet såklart) år vet du IKM 22. januar om syklusen ikke er helt på styr, så er lenge til jeg kan vente både mens og å teste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå