Gå til innhold

Noen som har tatt angrepille, men likevel blitt gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tok dere pilla isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjorde det, for mange år siden når jeg var 16.

Tok pillen innenfor tidsfristen, husker ikke helt hvordan den var, siden det er veldig lenge siden.

Men nå skal det sies at legen min sa at det er ekstremt sjeldent at det skjer!

Skrevet

Søstra mi ble også, men hun tok pilla litt sent, innenfor fristen men

Skrevet

Ei veninne gjorde det, og ble likevel gravid. Hun tok pillen innenfor fristen. Ungen er nå 3 år ;) og hun er lykkelig omsiden, men hun fikk nok litt angst når hun fant ut at pillen ikke hadde virket.

Skrevet

Jepp. Jeg tok den morgenen etter, altså GODT innenfor fristen. Men jaggu satt'n.

Skrevet

Jepp, tok pilla etter 36 timer, men da var det for seint gitt :-p

Skrevet

Jeg tok også pillen innen fristen, men ble gravid. Ble SA av det i uke 6 heldigvis :-)

Skrevet

Har både en søster og en venninne som har blitt gravide til tross for angrepille. Den ene ble tatt innen 24 timer, den andre innen 48 timer.

Skrevet

Jeg tok under 24 timer etterpå og ble gravid likevel, men endte med SA i uke 6.

Skrevet

Jupp, tok den innen 36 timer, og nå ligger bivirkningen nybada i senga si og sover :P

Skrevet

Jeg ble gravid på den og jeg sprang til apoteket samme dagen og tok den med engang jeg hadde kjøpt den....

Jeg mistet i sa i uke 7.

Skrevet

Er det større sjans for at det ender med SA hvis man først blir gravid likevel?

Skrevet

Angrepillens funksjon er jo å stoppe eggløsning, så om man nettopp har hatt eggløsning så fungerer den selvsagt ikke..... Og nei, tror ikke det er noe større sjans for SA om man har brukt angrepillen..

Skrevet

Jepp. Han er 8 mnd nå. Men pillen fungerer i ca 75% av tilfellene mener jeg det står på pakka, så bedre føre var antagelig.

Skrevet

Ja, min er også 8 mnd nå. Tok pillen etter omtrent 50 timer pluss minus..

Men det viste seg at jeg allerede var 2 uker på vei da! Uff, var redd i svangerskapet for at det har påvirket mini, men hun ble født helt frisk og rask:) Takk Gud:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...