?!:) Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 siste mensen var 13 des.tok en test på torsdag morgen fordi jeg har følt meg rar og gravid symptoner,den var negativ.i går så hadde jeg mye utflod(sorry for detaljer),slimete og jeg gjentar mye!i hele dag har jeg vært super sliten og smerter på høyre side nederst(type eggstokk sted),hvis jeg lukker øynene så kan jeg sovne stående...tung i hele kroppen,bolledeig mage og oppblåst,hatt vondt i ene brystet siden onsdag og i dag startet det i andre også..skal jo egentlig ha mensen nå til uka i følge syklus så kan det være den som starter tidlig....????eller kan jeg være gravid?har jeg hatt eggløsning en gang til???skjønner ikke helt hva det her er jeg,håper noen der ute har noen løsninger eller tips...
Tieran Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Du har jo mange graviditetssymptomer da ) Det er ikke annet enn å vente til nærmere ikm/på ikm for å ta en ny test. Masse lykke til!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Har også ikm neste uke (helgen) Har vært mye på do idag og stikkinger nede på høyre side. Krysser fingrene for oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå