Gå til innhold

IKM 8.januar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som ikke har fått mensen i dag? Jeg testet i går, men skal egentlig ha mensen i dag..fikk negativ test da. Skal teste imorgen også.

Har fått litt vondt i brystvortene i dag, og det stikker litt i magen. Er vanvittig trøtt, spesielt om ettermiddagen og kvelden. Men har fått noen kviser, og det er typisk pms-tegn for min del. Er veldig hormonell og gråter for alt mulig og føler meg nedstemt store deler av tiden..Drømmer mye og fryser mye. Har hard mage i dag, men det er vel gjerne et pms-tegn..Blir spennende å se om testen blir positiv i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen mens og negativ test i dag :( Følte meg gravid da jeg sto opp imorges, er i dårlig form og i natt har det vært stikking i brystvortene, nesten samme følelse som når melka pipler ut (for de som har ammet)..måtte nesten sjekke om det kom melk ut :P

Har vondt i magen og er småuggen..men det er vel bare mensen som er på vei da, har ikke feber så syk er jeg visst ikke, selv om det kjennes sånn ut.

Er sinnsykt trøtt også, gleder meg til samboern står opp og overtar Leah, da skal jeg sove noen timer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...