venter bolle nr 2 Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 jeg har flere kynnere pr dag. Varierer litt med et gjennomsnitt på 3-5 pr dag. De er ikke vonde men må bøye meg litt hvis jeg står. Det strammer seg i ca 20 sek før jeg kjenner det begynner å gi slipp.. Det jeg først lurer på er om dette er normalt antall kynnere?! Det andre jeg lurer på er om babyen blir stresset/merker noe til dette? er i uke 23 og jobber bare 30 % (kynnerne kan både komme etter anstrengelse og mens jeg sitter i ro). flere i samme situasjon? hva sier jordmødrene? har ikke snakket med jordmor om dette enda, da jeg bare går til lege.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Kynnere er helt normalt og dette hørtes ikke ut som mye kynnere. Jeg hadde minst hver time (gjerne oftere) i forrige svangerskap, fra rundt uke 20, med flere og flere til lenger ut jeg kom. Men de var aldri vonde, bare irriterende. Nå med nr 2 har det kommet flere, og de kom tidligere, allerede rundt uke 13. Jeg spurte jordmor da jeg var på UL i forrige uke. Hun sa det var helt normalt med mye kynnere, og de ble ofte vondere og flere når man var gravid med nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå