Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Min lille fikk feber samme ettermiddag, og den varte til og med ut neste dag. Har alltid fått høy feber av vaksinene, så har ligget på over 39 hver gang. Var litt sutrete og litt dårlig matlyst samme dag, eller var hun like aktiv som vanlig;)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Den vaksinen er den samme som barnet har fått to ganger før, så om barnet ditt ikke har reagert før, så reagerer det neppe nå heller :-) Jeg har 4 barn, og ingen av mine har reagert noe videre på noen av vaksinene de har fått.
Rødhette <309+<312 Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Vår reagerte ikke noe særlig på 1års vaksinen, litt sutrete samme dag men ellers ingenting, ingen reaksjon ved den samme vaksinen ved 3mnd, bortsettfra at han var veldig trøtt og søv mye etter vaksinen. men når han fikk 5mnd som er samme vaksine fikk han feber i tre dager, og var ganske utillpass. Så det er ikke sikkert de reagerer likt selv om det er samme vaksine :-)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2011 Min sønn har ikke reagert på de tidligere vaksinene, men har reagert nå. Han fikk feber samme dag og tydelig vondt i kroppen og sover mye. Han gråter så sårt hver gang vi løfter han og når vi skifter på han.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Ingen reaksjon på noen av vaksinene her :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Tok den på torsdag, og hun hadde feber torsdag ettermiddag, fredagen, og var helt oppe i 40 i dag. Har gitt febernedsettende. Er veldig sutrete og nekter å forlate fanget, stakkaren:) Syntes det har vart litt for lenge..
Tante Gustava Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Eldste reagerte ikke på noen av vaksinene han har fått. Minsten fikk feber samme ettermiddag, og var litt ekstra slapp/sutrete. Gikk over i løpet av kvelden/natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå