Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

lurer på hva dere får inn på kjærlighetslivet mitt? er alene nå, men lurer på om det er mulighet for gjennforening eller vil jeg finne ro alene?

080377 og han 050774

tusen hjerlig takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei snuppa :)

føler at du har det veldig tøfft naa og er veldig sliten.. du , har du mistet troen paa drømmene dine= du maa begynne aa tenke at alt gaar bra igjen snuppa!!! for det blir bedre!

faar opp at du maa ha tid for deg selv... "stille tid" hvor du faar meditert og virkelig hlørt paa dine egne tanker!! du har svarene inni deg!!

føler at ting er tungt for deg naa.. men det blir lettere naar vaaren og sommeren kommer!! da begynner du aa finne fred i deg selv!!

vil du se paa meg= lurer paa om du ser naar mensen kommer... skal igang med prøverør... saa venter litt paa den... faar du opp noe mer paa graviditet paa meg blir jeg glad :)

født 031183

Skrevet

heisann :)

tusen takk! har desverre fått meg en liten fødselsdepresjon.. men har begynt å ta tak i det, så jeg tror som du sier at jeg har det bedre utover våren og sommeren. ser du noe i fht han exen min/barnefar til de to siste?

er det lenge siden du har hatt mensen? jeg får opp to gode perioder på deg, april og juli. litt usikker på når du ksal ha første prøverør, men føler det sitter på andre runde.. så hang in there! jeg tror absolutt du har spire innen sommeren er ferdig. kanskej lenge å vente, men har en følelse av at du allerede har ventet lenge og ikek har sånt enormt forventningspress i deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...