Gå til innhold

har født :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi kommet hjem!!

Våknet onsdag morgen etter å ha blitt strippet på tirsdag av at jeg hørte noe som sprakk inni meg.. det var som en ballong som gikk hull på, skikklig merklig følelse, og etter litt begynte vannet å renne! Vi stod opp, spiste og kjørte ned til jordmor. Var der ca 1 time etter at vannet hadde gått og hadde da 5 cm åpning. Da hadde jeg kun hatt noen ubehagelige rier, men slettes ikke så ille!!

Ble kjørt i ambulanse til sykehuset (1,5time) og hadde 6 sm åpning når jeg kom ned dit. Etter en time med rier begynte jeg å kjenne pressetrang og jammen var det ikke full åpning allerede! Noen få pressrier og en halvtime senere var junior ute. 3700 gram og 52 cm :)

Første jeg tenkte etter fødselen var at dette var slettes ikke så ille som jeg hadde trodd faktisk! Fikk lystgass og syns den tok de værste toppene. Ble også klippet, men har ikke hatt noe trøbbel eller kjempevondt pga det heller!!

Er kjempefornøyd. Fra vannet gikk tok det 4,5 time før han var ute og alt har gått kjempefint i ettertid også!!

Dette ble en kort oppsummering av fødselen!! Lykke til alle fødeklare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!

håper det ikke tar så lang tid før det er min tur :)

*fødestøv mottas med takk*

lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...