Solstråle86 Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg begynnte på bidronning gele, for å prøve å lokke frem en eggløsning i mine milelage sykluser på 90 + dager.. Men bare lurer på dere som har prøvd dette, om dere tar en pille, eller skal det være dobbel dose? Mener å ha lest noe om dette et sted, men finner det ikke igjen!
Happy87 Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Jeg fikk ett tips her inne om å prøve annenhver dag med 2 og 3 kapsler i 3uker og så stoppe og vente på el.. Det hadde virket på henne.. Nå er jeg veldig dårlig på å huske å ta slike ting jevnlig så ble noen dager hvor jeg glemte det.. Så om det virker på meg eller ikke vet jeg ikke, men jeg fikk nå el nå, 30 dager tidligere enn forrige pp.. Så hvis jeg får tr nå så skal jeg begynne på bidronninggel med en gang.. Og håpe at syklusen blir kortet mere ned.. Masse lykke til til deg:)
Solstråle86 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2011 ååå, det høres jo lovende ut, skader jo ikke å prøve denne oppskriften Min syklus er helt håpløs uansett.. hehe.. Tusen takk for tips! og masse lykke til til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå