Gå til innhold

EN FANTASTISK OPPLEVELSE <3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 3 Januar kom Melanie til verden. Isabelle er blitt storesøster:)

Vanvittig fantastisk opplevelse som nesten ikke kan beskrives med ord, men fødselshistorie kommer mer detaljert senere.

Er så utrolig stolt av meg selv som har født vaginalt, etter å ha slitt med ekstrem fødselsangst og har KS med første.

Å bli mamma er det beste som har hendt meg!

(På tross av alene-tilværelsen ;))

Lykke til alle sammen, og tusen takk for gode råd og oppmuntringer i 3 trimester. Savner det allerede <3<3<3<3<3

Som sagt, mega lang fødehistorie kommer når jeg har kommet meg litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, Bellanie! :-D

Og lykke til videre!

Skrevet

gratulerer så mye=))

Skrevet

åh, gratulerer så masse!!! håper jeg sitter med en like god opplevelse etter min födsel. Höres ut som den beste drömmefödselen, gleder meg til å lese den :) Kos deg masse videre og gratulerer igjen som 2 barnsmamma!

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Gratulerer så masse Bellanie! :) Så godt at alt gikk så bra for deg!

3 januar var en fin dag å føde på det, da kom min lille også :D Kooos deg masse videre i barselsperioden! :D

Skrevet

Gratulerer så bra du klarte det vaginalt så flink du er =) Kos deg med 2 nydelige jenter, klart du fikser alt alene! Blir alene jeg også. Godt nytt år <3

Skrevet

Gratulerer ! Fantastisk at du fikk en fin opplevelse til tross for angsten! :)) kjempeflott :))

Skrevet

Gratulerer sååå masse Bellanie! :)) Tenkte sånn på deg her, skrev et innlegg for en stund siden og etterlyste deg :P Flott at alt gikk så bra :)) Kos deg masse i barsseltiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...