Reese Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Mandag 3 Januar kom Melanie til verden. Isabelle er blitt storesøster:) Vanvittig fantastisk opplevelse som nesten ikke kan beskrives med ord, men fødselshistorie kommer mer detaljert senere. Er så utrolig stolt av meg selv som har født vaginalt, etter å ha slitt med ekstrem fødselsangst og har KS med første. Å bli mamma er det beste som har hendt meg! (På tross av alene-tilværelsen ) Lykke til alle sammen, og tusen takk for gode råd og oppmuntringer i 3 trimester. Savner det allerede <3<3<3<3<3 Som sagt, mega lang fødehistorie kommer når jeg har kommet meg litt
monixxa Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer så mye, Bellanie! :-D Og lykke til videre!
Alvasmamma Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 åh, gratulerer så masse!!! håper jeg sitter med en like god opplevelse etter min födsel. Höres ut som den beste drömmefödselen, gleder meg til å lese den Kos deg masse videre og gratulerer igjen som 2 barnsmamma!
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer så masse Bellanie! Så godt at alt gikk så bra for deg! 3 januar var en fin dag å føde på det, da kom min lille også Kooos deg masse videre i barselsperioden!
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer så bra du klarte det vaginalt så flink du er =) Kos deg med 2 nydelige jenter, klart du fikser alt alene! Blir alene jeg også. Godt nytt år <3
blå og rosa+lillebror Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Gratulerer ! Fantastisk at du fikk en fin opplevelse til tross for angsten! ) kjempeflott )
Mama88 Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Gratulerer sååå masse Bellanie! ) Tenkte sånn på deg her, skrev et innlegg for en stund siden og etterlyste deg Flott at alt gikk så bra ) Kos deg masse i barsseltiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå