Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #27 Skrevet 8. januar 2011 I en fotoboks På taket på et hotel i Tyrkia Badestranda Hagen
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #28 Skrevet 8. januar 2011 da vi var på ferietur til Oslo en sommer så hadde vi sex på/i: slottsparken bak en hekk på framsia av slottet på bussen ....og i et prøverom i en klesbutikk på Aker brygge
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #29 Skrevet 8. januar 2011 På en kirkegård I et offentlig badebasseng I en bil på en offentlig P-plass På en stabel paller ute Under en bro
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #30 Skrevet 8. januar 2011 I et telt for utleie av surfebrett med en mann i lederhosen (tenk Pinoccio).
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #31 Skrevet 8. januar 2011 På 12-trikken på en lørdags formiddag og på politihuset i Oslo
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #32 Skrevet 8. januar 2011 På lekeaperatene i gågata i SKI, i buskene ved børsen inntil veggen, der er det jo video overvåket og det tenkte jeg ikke på..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #33 Skrevet 8. januar 2011 Utenfor nationaltheatret, i frognerparken og ved akershus festning;)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #34 Skrevet 8. januar 2011 I en trapp bak et kjøpesenter. Ute altså. Det stod en mann rett ved siden av og så på. Så glemte jeg skoene mine. Vellykket kveld!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #35 Skrevet 8. januar 2011 På trappa til mitt lokale Nav kontor, mens jeg ventet på at de skulle åpne!!:-))
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #36 Skrevet 8. januar 2011 I sommer hadde jeg og mannen sex i bassenget som er i dyreparken i Kristiansand! Ble så utrolig kåte der og da og siden det var lite folk i bassenget så ble det et lite nummer!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #37 Skrevet 8. januar 2011 er folk så kåte at dere ikke klare å holde dere mens dere bader i ett offentlig basseng! Med sikkert barn rundt dere! *fysj*
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #39 Skrevet 8. januar 2011 -Sofaen og kjøkkenbordet til svigers. -Doen på en fest. Ble busta, så vi fortsatte ute godt synlig fra lokalet (ja, passe full gitt ) -På hytta til svigers. Utendørs, rett etter ankomst. dette gjør vi ikke igjen, da vi havnet LITT for nære ei maurtue under ei gran XD Ellers de vanlige plassene som i senga, sofaen, kjøkkenbordet, lekematta til baby(tar såklart bort leker og tepper som ligger på), dusjen osv..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #40 Skrevet 8. januar 2011 I et telt i jungelen i et land i Afrika På en nattklubb på fanget til kjæresten min Sovesal på DNT-hytte Toalettet på en restaurant Ga kjæresten BJ på langflygning hvis det teller
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #41 Skrevet 8. januar 2011 Hehe, du, den filmsnutten gikk byen rundt den
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #42 Skrevet 8. januar 2011 Ja for det er jo mye bedre å ha det på lekeapparatene i ski.....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #43 Skrevet 9. januar 2011 Hehe,litt rundt om;) -På et utested i byen(bergen),altså på en benk som gikk langs dansegulvet,skjørt og truse til sides.Enkelte fikk det med seg:-/ -Inne på div toaletter på utesteder i byen. -På et toalett i en bhg... -På bussen:) -I en dekkmann-butikk,dvs på kontoret til butikksjefen og ute på verkstedet:) -I hagen,en gang i snøen bare for å gjøre det(anbefales ikke:-/)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #44 Skrevet 9. januar 2011 På en parkeringsplass en sen sommer natt På en mye brukt tursti tidlig en sommer morgen På toalettet på en fest På spisebordet På gamle kjøkkenet på nachspiel,verten kom akkurat inn når vi var ferdig
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #46 Skrevet 9. januar 2011 Uff, det sykeste må vel være på gulvet i et bedehus med mange andre sovende undommer rundt oss. Var på ungdomsweekend med undomslaget. Ikke alle kristne som akkurat sparer seg *knegg*. Ellers er vel i grøftekanten et sted langs E6 litt spesielt. Ha fortsatt blåbærflekker på skjørtet :-) På snøscooteren har vi gjort det, i sjøen i syden, i vannet ved hytta. Ellers blir det vel mer obligatoriske steder, som baksetet og kjøkkenbenken.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #47 Skrevet 9. januar 2011 Hehe, glemte en! I varmestua ved et alpinsenter. Også på tur med ungdomslaget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå