Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennes de ut? Og hvor nært termin/fødsel kommer de? (sånn generelt sett off course) Har stadige menskramper og stikninger i magen, ikke helt som kynnere.. tror jeg. Er førstegangs og kan ikke annet enn å tro og tippe på alt jeg kjenner og føler for tiden.. hehe.. ikke lett :) 22 dager til termin - yeiii :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menssmerter og stikninger KAN være noe så enkelt som en UVI. Lenge siden siste urinprøve?

Skrevet

Det er det samme som jeg har..:) har 21 dager igjen til termin:) Får slike mens kramper flere ganger per dag. Tror det er modnings tegn ivertfall:)

Jeg går å kjenner ting hele tiden..og håper at det kan være noe som får fortgang i saker og ting..:) Gleder meg sånn til babyen kommer no:D

Skrevet

Var hos jordmor igår, så alt i orden med urinen :) Gleder meg sånn jeg også, klar som ett egg!! Vil ikke innbille meg at noe skal skje før termin, men lov å håpe ;)

Skrevet

Ok så bra:)

Ja, da kan det jo hende det er modningsrier da...:)))

Tvi tvi!

Skrevet

Prøver å tenke at jeg skal gå til termin+, og kommer babyen før blir det en overaskelse..:) Tror man blir veldig skuffa visst man gir seg selv for store forhåpninger hele tiden. Da blir vente tiden veldig lang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...