InsomNina Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Hvordan kjennes de ut? Og hvor nært termin/fødsel kommer de? (sånn generelt sett off course) Har stadige menskramper og stikninger i magen, ikke helt som kynnere.. tror jeg. Er førstegangs og kan ikke annet enn å tro og tippe på alt jeg kjenner og føler for tiden.. hehe.. ikke lett 22 dager til termin - yeiii
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Menssmerter og stikninger KAN være noe så enkelt som en UVI. Lenge siden siste urinprøve?
Jenta med gullklump i magen Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Det er det samme som jeg har.. har 21 dager igjen til termin:) Får slike mens kramper flere ganger per dag. Tror det er modnings tegn ivertfall:) Jeg går å kjenner ting hele tiden..og håper at det kan være noe som får fortgang i saker og ting.. Gleder meg sånn til babyen kommer no:D
InsomNina Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2011 Var hos jordmor igår, så alt i orden med urinen Gleder meg sånn jeg også, klar som ett egg!! Vil ikke innbille meg at noe skal skje før termin, men lov å håpe
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Ok så bra:) Ja, da kan det jo hende det er modningsrier da...)) Tvi tvi!
Jenta med gullklump i magen Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Prøver å tenke at jeg skal gå til termin+, og kommer babyen før blir det en overaskelse.. Tror man blir veldig skuffa visst man gir seg selv for store forhåpninger hele tiden. Da blir vente tiden veldig lang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå