Gå til innhold

Ny tråd for Tempere! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemusen: Temping kan ikke fortelle deg at du naermer deg EL, det kan bare bekrefte det etter at det allerede har skjedd. Saa saann sett er det ikke det beste verktoyet for aa bedre timingen. Vil anbefale EL-tester i tillegg. Men hvis du har stabile sykluser vil jo tempingen etterhvert kunne si deg naar du kan forvente EL, selv om det ikke bekreftes foer etter at det har skjedd. Altsaa hvis du har det paa feks dag 14 hver syklus er det jo sannsynlig at du vil ha det paa dag 14 ogsaa neste syklus (selv om det ikek er noen garanti). FF sier at de bekrefter EL naar man har hatt hoeyere temp i 3 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok skjønner... syklusen min var på eksakt 28 dager i mange år helt til den måneden vi begynte å prøve. Typisk :) Nå var den på 32. Så jeg får vel bare begynne å teste med EL-pinner nå til helgen....

Greit å begynnne å fylle inn på FF, hvem vet hvor mange måneder dette kan ta.. ;)

Takk for svar jenter ;)

Skrevet

Hvordan går det med dere her da? Jeg er 9dpo nå, ble gla for høy temp igår, men viser seg at jeg har blitt syk og idag har jeg feber. Kanskje derfor jeg hadde høy temp igår også :( Kan vel ikke stole på tempene de neste dagene heller, kjedelig...

Skrevet

Hadde EL på torsdag og er i følge FF 8 DPO. har fortsatt høye temp og fikk enda høyere idag enn i går, så håper dette går rette veien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...