Gå til innhold

Ny tråd for Tempere! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den begynte å bli så lang, så jeg laga en ny nå :)

Hvordan går det med dere jenter? Idag gikk tempen min opp igjen, men hadde jo negativ test, så vi får se :) Tror alikevel at tanta snart kommer hit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanta lurte meg og kom ikkje på torsdag alikevel men tempen er så å si ved coverline så den er rett rundt hjørnet

Skrevet

Fint med ny tråd, blir fort lange disse :) Spennende med høy temp, da. Lurer på når du får tr eller positiv test!

Metti, lurer på en ting. Hvorfor står det 5,4,3,2 på stats-linjen på grafen din de siste 4 dagene? Hva betyr det?

Ellers så er det ikke så spennende for meg for tiden. Venter bare på EL, lurer på når jeg skal begynne å teste. Får følge litt med på sekret og livmortapp og se når det nærmer seg.

http://www.fertilityfriend.com/home/30817b

Skrevet

jeg vet faktisk ikkje koffer den teller ned men regner med det er dagene før ikm eller noe og at den hvite er test dagen .

Ser ganske tydelig på grafen at mensen komme nå

http://www.fertilityfriend.com/home/3145ea

Skrevet

Ja spire det e piining på høgt plan

Skrevet

I dag sank tempen min ned til 36,48. Får se da, om den går opp igjen de neste dagene.. :)

Skrevet

Æsj, i dag kom TR og 5 dager før IKM :-( Vi går da inn i vår 5 pp! Ser ut som tredjemann lar vente på seg...

Skrevet

Ser ut som om det er vanlig å få en dipp 5-6 dpo, så tempen går sikkert opp igjen snart :)

Skrevet

God morgen alle sammen :) I dag steg tempen min litt mer , så kansje? Kjennes egentlig ut som tanta kommer rett rundt hjørnet, men får vel ta en test i morgen tidlig da. Hvordan går det med dere da?

Skrevet

Vil bare si lykke til til alle tempere ...

Har fra i dag av sluttet å tempe var faktisk deilig ikkje tenke på det.

Kommer til å minske aktiviteten her inne på BIM men må følge litt me dere alikevel ; )

Skrevet

Hei Metti, jeg skjønner deg veldig godt! Før jeg fikk dattra mi en gang for lenge siden (med en gammel x) så prøvde vi i 1,5 år, men ingenting skjedde, så skjønner frustrasjonen ja! Og jeg og kommer til å legge vekk tempingen om d ikke er noe nå, man blir minnet på det hver dag når man tar temp og sitter her på forumet :) Lykke til, håper det klaffer neste pp:)

Skrevet

Skjønner deg også, Metti. Kan sikkert være lurt å ta en pause fra temping og BIM. Lykke til videre!

Skrevet

Ja skal prøve å tenke på det så lite som mulig men det e ikkje lett !!

Blir så misunnelig når folk blir gravide her inne.. At jeg er redd det trykker meg mer ned...

Denne Mnd hadde jo faktisk tro på at det hadde gått men nok engang kom tanta !!

Kjenner eg trenge en pause

Meg og mannen sko te Paris men pga fri fra jobb og sånn så blir det London i stede .. Ser så fram te det en liten love trip ; )

Skrevet

MEtti: Ja, kanskje lurt å prøve å senke skuldrene litt. :)

Tempen min steg igjen idag ja. Har sett på noen andre charter på FF, og det ser veldig vanlig ut med en dipp på dag 5 eller 6, uavhengig av om man er gravid eller ikke. :) jeg er 6 DPO i dag, tar første test når jeg er 9 DPO, kun fordi vi reiser til syden nå på fredag. Men må nok ta med meg tester dit, hvis den er negativ på torsdag! har IKM på fredag/lørdag, hadde ihvertfall lutealfase på 11 dager forrige pp.

Blir superdeilig å reise bort en uke! Legger bort temp og BIM hele uka, og skal bare kose oss sammen! :D Enten er jeg gravid, eller så får jeg TR. Håper selvfølgelig hu holder seg unna, nå som vi skal på tur... :)

Skrevet

Ser du fikk enda en høy temp idag, så da er alt som det skal :) Høres deilig ut å reise bort. Greit å vite om man er gravid eller ikke før reisen, da. Skjønner at du tester før du drar og tar med deg tester dit hvis den blir negativ.

Jeg har så veldig jevne temperaturer nå. Skal ikke klage på det, men jeg er vant til at de går opp og ned fra dag til dag. Håper det er et positivt tegn da, selv om de gjerne kunne vært littegrann lavere. Fortsatt ingen store tegn til EL hos meg. Har begynt å teste for å være sikker på å få det med meg, men må sikkert vente en ukes tid til.

Skrevet

Er det noen som har erfaring med både fertilityfriend og pearly? Har tempa lenge, men først satt inn data i ff siden sept/okt. FF sier jeg har eggløsning allerede dag 10, mens pearly viser dag 16. Unntaket var denne mnd hvor ff sier at jeg hadde EL dag 18. Syns pearlyen har vært nokså ustabil en god stund, men har stabilisert seg den siste mnd, så det er vel kanskje den jeg bør stole på? Håper uansett temperaturen holder seg høy og jeg IKKE får mens i morra...

Skrevet

Jeg bruker babycomp ca et halvt år og FF 2-3 mnd. Babycompen pleier å tippe EL først og så kan den justere seg. Vet ikke om det er det samme med pearly. Tror ikke man kan stole helt på hverken de eller FF, må tolke grafen litt selv også. Hvor i syklusen er du nå da?

Skjønner ikke helt hva som skjer med min temp, den blir liksom bare høyere, men har ikke hatt EL ennå. Håper den får en dipp snart da...

Skrevet

Er på dag 27 i dag og har hatt 27 dagers syklus de siste mnd (generell stabil syklus). IKM er derfor i morra, så får vi håpe tempen ikke faller i morgen tidlig for hvis den ikke gjør det greier jeg ikke vente lenger med å teste :)

Skrevet

Jeg har brukt pearly ..

Hos meg har ikkje pearly satt akkurat dag for EL. Men får grønt lys akkurat samtidig som ff setter EL

Skrevet

Jadda.. virker som dette er tidenes lange syklus:P FF flytta EL i dag , den var ifølge FF på dag 39 nå.. great.. da hadde jeg ikke sex i det heletatt :P haha, jaja.. Når mensen kommer skal jeg glemme alt.. Den må jo komme snart da..sukk

Skrevet

Åh, irriterende da... Men det hender jo at FF tar feil også. Den ene veldig høye tempen, var det da du hadde vært syk og kanskje hadde litt feber?

Skjønner ikke hva som skjer med tempen min nå. Blir bare høyere og høyere for hver dag. Det er jo som regel positivt, men ikke når man ikke har hatt EL ennå... Noen teorier på hvorfor jeg har høy temp nå? Er vel bare ustabil som vanlig. Hmm, håper jeg får EL snart!

Spennende med grafen til spirei2011, har gått enda et hakk opp ser jeg :)

Skrevet

Ja, da hang feberen bittelitt igje tror jeg.. men sisst jeg var gravid (når jeg mista) så steg tempen min til 36,70.. nå er den helt opp i 36,80! Og jeg har hatt rare smerter ubehagelig nederst i magen, men skjønner ikke hva det kan være når jeg fikk negativ test for ei uke sia ca.. hadde disse smertene da også.. Begynner å bli redd det er noe galt med meg :S... Kjennes ut som det er en blanding av eggløsning og mensvondt og at det hovner opp der nede av og til. vet ikke hvordan jeg skal forklare det:P KAnsje du hadde EL på dag 14? :)

Skrevet

Har du tatt noen ny test da smurfen? Kan jo hende du er gravid? :)

Ja. Tempingen min har blitt litt skeis de siste dagene. Har begynt i praksis nå, så må stå opp m05.15, altså en time før enn vanlig. De tre første dagene justerte jeg tempen, men da virket det som den ble så fryktelig høy, så jeg droppet det, og justerte tilbake. I dag, når jeg altså måler en time før enn jeg har gjort de andre ukene, var den helt oppe i 36,75, og jeg har aldri vært så kald som i dag :S Fryser og fryser. Har også en merkelig følelse nederst i magen, og kjennes ut som spreng i puppene til og fra. Og har bare en følelse av å være gravid! Så kommer til å bli superskuffa om tanta kommer nå..... Tester i natt, før vi reiser til sydligere strøk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...