ninairen Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Hei. Jeg bare lurer på... Hvordan tar man ultralyd tidlig? Sikkert et kjempedumt spørsmål. Men noen snakker om at det er for tidlig å ta ultralyd før uke 10-12, mens noen sier at de har vert på ultralyd i uke 5? Og hvordan fåregår dette? Håper noen kan svare meg
Gjest Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Mange som tar privat UL tidlig. Da må dette betalse selv. Noen får også ridlig UL pga blødninger, hatt tidligere SA/Ma andre ting. Jeg tok innvendig ul. Jeg har hatt tidlig UL pga blødninger og SA. Ved mitt første svangerskap hadde jeg tidlig UL i både uke 7 og uke 13 pga kraftige blødninger.
ninairen Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2011 skjønner men hvordan tar man det? hehe...
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Innvendig Har hatt en del innvendig UL med første og denne gangen, er ikke vondt eller ubehagelig i det hele tatt. Er bare en lang "ting" han stikker inn i skjeden,det kjennes ikke en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå