¤ Mini ¤ Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Mensen er 3 dager forsinket, har en syklus på 26 dager å det er på dagen at jeg bruker å få mens. Har vært utrolig trøtt, fått masse kviser, øm/stikkinger i magen, brystene er blitt fastere, og tisser en del. Er HELT sikker på at jeg er gravid igjen etter en SA for ca 4 måneder siden. MEN... Har tatt 2 tester, 1 dagen før jeg forventa mens, også tok jeg en etter det igjen å begge var negative!? Hmm.. Noen som har opplevd dette?
Dompap87 Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Hei. Jeg har også alltid hatt en veldig stabil syklus på 28 dager, så da jeg ble gravid tok jeg test den dagen jeg skulle hatt mensen, men den var negativ. Hos meg viste ikke testen positiv før jeg var 4 + 4 på vei. Det kan jo hende at selve befruktiningen ikke skjedde akkurat på dagen med eggløsning, men en dag etterpå. Mange av testene viser poitivt fra 1 dag etter IKM, så prøv igjen etter helgen du :-) Jeg mistet også sist jeg var gravid, men er i gang igjen nå, og skal ta test på tirsdag... Spennende! Lykke til!
¤ Mini ¤ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2011 Takk for svar Dompap87 Ja, må vel spandere på meg en test til, så frustrerende at den ikke var positiv når jeg har alle disse tegnene. Vi får krysse fingrene begge 2 Håper på positiv test mandag eller tirsdag hvis TR ikke er kommet før da
Dompap87 Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Ja vi får håpe det. Når hadde du EL? Jeg hadde rundt 27.desember. Fant det meg eggløsningstest. Hater dette venteopplegget. Vil bare ha svar.. :-/
mam85 Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 hei=) jeg mista og sist :-S Har gått 9 mnd siden jeg mista, er nå gravid igjen Fannt det ut på mand, så nå er jeg sykemeldt... Vil være sikker på at jeg ikke mister den lille... <3 Du må nok ta den testen en gang til... men man har jo de samme symt som når man skal ha mensen... Har iallefall jeg hatt begge gangene.... Håper du lykkes <3
¤ Mini ¤ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2011 Hadde EL rundt 23. desember.. Ja, hater også ventinga.. Men har akkurat samme symptomer som sist, og mensen er uteblitt, så føler meg helt sikker denne gangen.. Vi får holde hverandre oppdatert Så hyggelig d mam85 Gratulerer så mye, å håper virkelig at spiren din sitter godt denne gangen.. Det SKAL bli sykemld på meg og hvis det har seg sånn at jeg er gravid, for arbeider for det meste natt.. Vil ikke ta sjansen på d.. Takk så mye
Dompap87 Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Her er tanta komt på besøk... :-( Så får bra hive oss ut å prøve igjen
♥snart2barnsmor♥ Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Jeg skulle ha mens første uka i desember. Hadde lignende "plager" som du nevner. Tok derfor en test før forventet mens, den var negativ. Tok en test samme dag som forventet mens, den var negativ. Tok en test noen dager etter forventet mens, og den var også negativ. Dette ble slitsomt, med så mange nedturer gang på gang, så vi ble enige om å vente til nærmere jul for å ta en test igjen hvis ikke mensen hadde kommet, og i romjula tok jeg test og der stod det gravid. Dette ble derfor en veldig fin nyhet å fortelle familie på nyttårsaften! Lykke til, jeg krysser både fingrer og tær for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå