¤ Mini ¤ Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Mensen er 3 dager forsinket, har en syklus på 26 dager å det er på dagen at jeg bruker å få mens. Har vært utrolig trøtt, fått masse kviser, øm/stikkinger i magen, brystene er blitt fastere, og tisser en del. Er HELT sikker på at jeg er gravid igjen etter en SA for ca 4 måneder siden. MEN... Har tatt 2 tester, 1 dagen før jeg forventa mens, også tok jeg en etter det igjen å begge var negative!? Hmm.. Noen som har opplevd dette?
Tieran Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Høres jo veldig lovende ut da ) Kanskje du bare produserer hcg litt treigt?
Tieran Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Høres jo veldig lovende ut da ) Kanskje du bare produserer hcg litt treigt?
¤ Mini ¤ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2011 Håper det Blir ny test på Mandag eller Tirsdag
lillemirakel2014 Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Heisann! Vi er visst litt i samme situasjon vi to ser jeg =) Masse symptomer her også, slik som oppblåst, kjempesulten, større bryst, fremtredende blodårer på brystene, masse murringer i underlivet.. Skulle hatt TR på mandag denne uken! Hatt murringer i en uke nå... Og jeg bruker egentlig aldri å gå over tiden! I allefall ikke en uke over.. Tatt et par tester på ettermiddagen, men begge egentlig negative.. bare et par supersvake skyggestreker... så aner ikke hva jeg skal tro jeg.. Fælt å gå uvitende og vente! =p Hold meg oppdatert da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå