Gå til innhold

trenger hjelp ang, bilsete nr 2. 9-18kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen dele erfaringer?

for meg virker det som om besafe izi combi x3 er det som er mest aktuellt akkurat nå, men jeg har ikke satt meg inn i hva som er bra i div. tester ol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

vi har akkurat den bilstolen og er veldig fornøyd med den. Den eneste ulempe er at det tar veeeldig stor plass og er ikke lett (nesten umulig) å flytte det til en annen bil. Så hvis du har to biler trenger du kanksje bilstol nummer 2 eller hvis du har en liten bil kanskje du bør se om du har plass til den først.

lykke til!

Skrevet

Vi har både britax multi tech og det siste som brio kom ut med. Er stort sett fornøyd med begge, men selene på brioen er så "løse" at når vi setter jenta inni så er de ofte bak henne og vi må lete de fram, og deretter dingsen i midten for å feste henne. Så britaxen får høyere score.

Skrevet

Eg har Besafe setet som du nemnte + Acta Graco Cosmic Comfort (9 - 25 kg). Av dei to setene likar eg best Acta Graco sitt, spesielt no når guten er blitt litt større (2,5 år). Det er enklare å setta guten på plass og det ser ut som at komforten er betre.

Skrevet

Vi har et Britax multi-tech og et besafe combi x2 og er mest fornøyd med Britax. Han sitter nok godt i begge to, men skulle han sovne, så ligger hodet best uten å falle fremover i Britax. Og Britax tar litt mindre plass, lett å flytte over i en annen bil. Lykke til med valget, det er ikke lett.

Skrevet

Vi har britax multi-tech og er kjempefornøyde! Vi sto og vurderte mellom besafe setet og britax'en, og endte opp på multi-tech setet. En stiller selv inn setet hvor bratt det skal være. Så justeringsmulighetene er veldig bra synes vi.

Enkel montering, og så varer setet lengre. Går jo opp til 25 kg det, mens besafe setet bare går til 18 kg.

Så skulle jeg valgt igjen, hadde jeg ihvertfall tatt multi-tech setet igjen. :)

Lykke til med valget. Begge setene er jo veldig bra ifølge tester da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...