Gå til innhold

Hva var det han Rene Skar døde av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer jeg også på.

stakkars sønnen:(

Skrevet

Det er det jeg også har hørt desverre :(

Skrevet

Huff stakkars lille gutten som nå er farløs..

Skrevet

Ryktene sier overdose/selvmord, men det får man vel ikke svar på før etter obduksjonen...

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

jeg er i familie med rene. og jeg kan garantere at det ikke var overdose eller selvmord...

Skrevet

Nå er det ikke vanlig at menn i 20årene faller døde om sånn uten videre!

Skrevet

Hvordan kan du garantere det før obduksjonsrapporten foreligger?

Skrevet

Synes det er utrolig at enktelte bare slenger ut med "overdose", når de faktisk ikke vet helt sikkert.

Klart det er naturlig å tenke slik, siden han var en ung mann uten synlige sykdommer. Men folk dør naturlig selvom de er ung også!

Min kompis døde for litt siden, bare 19 år gammel. Grunnen var en ukjent hjertesykdom.

Tenk dere om...!

• 1 år senere...
Skrevet

du har helt rett, Rene og kompisen din er nok ikke de eneste som har mistet livet av en slik årsak. og til de som slenger ut rykter om at det var overdose eller selvmord så tenk hvor sårt det er for familiene til de som har mistet livet å få høre slike ting!!

Skrevet

Har ingen aning om hvem dere snakker om her, men det skjer faktisk at unge mennesker bare dør også altså.

Da jeg var russ, døde russepresidenten av hjerneblødning. Frisk den ene dagen, funnet død i sengen neste dag. Nå var hun vel arvelig disponert for denne type hjerneblødning, men det var det veldig få som visste.

Litt farlig å skrive overdose eller selvmord når man ikke vet, kanskje han hadde en hjertefeil e.l. han ikke visste om selv en gang. Når det har skjedd fotballspillere som har helsesjekker flere ganger i året kan det vel skje andre også...

Skrevet

Hvorfor gidder dere å dra frem en gammel tråd???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...