Gå til innhold

Endelig 20 uker!!!

bobbygirl♥♥m/tvillinggutter

Anbefalte innlegg

Da tar jeg sats og hopper inn hit til dere! Er vel her jeg har hørt til en stund, men jeg har vært så nervøs og redd pga blødninger tidlig i svangerskapet at jeg stort sett har holdt meg hos de gravide sliterne.

Men nå kjennes alt så mye bedre, magen vokser i rekordfart, begge babyene er store og friske i følge ul uke 17 og vi skal slik det ser ut ha to gutter i mai!

Etter å ha slitt i mange år med å bli gravid, og ha mistet to ganger etter IVF, føler jeg meg som verdens heldigste som faktisk skal få to barn på en gang. Jeg og den stolte pappa gleder oss utrolig masse og syns tiden går sakte.

Men det er vel greit å ha litt tid igjen, vi har ikke kjøpt en eneste ting ennå, har som sagt vært redd for å ta gledene på forskudd etter mye motgang. Men i dag skal vi feire halveis-dagen og se på vogn! Og jeg skal kjøpe de første plaggene hvis jeg finner noe fint!

En god helg til alle her inne, det blir flott å "snakkes" utover våren!

Fortsetter under...

Gratulerer med halvveisdagen, og velkommen inn her!! :-) Veldig gledelig å høre at det endelig har lykkes med dere. Gleder meg til jeg også kan begynne å tenke på vogn, etc... Er straks 12 fulgåtte uker, men har ikke klart å glede meg ennå, pga. har vært veldig bekymret. God helg til deg også!

Hei Bobbygirl, gratulerer med over halvveis!! :)

Ja det er ganske fantastisk. Er selv 26 uker i dag og synes tiden går ganske fort. Er fortsatt i full jobb men har rolige dager. Merker at jeg trenger mer hvile og legger meg ned et par ganger pr. dag.

I dag var vi på alnabru og ikea for å se litt på utstyr. Det er alltids greit å se hva som er tilgjengelig, men en jungel for oss nybegynnere hehe.

Men gleder meg til fortsettelsen, og ekstra gøy å høre om det danske konprinsparet i dag. Selv venter jeg 2 jenter.

Lørdagsklem fra apriljenta ;)

Hei jenter!

Tusen takk for hyggelige svar! Apriljente-66: Hvis jeg ikke husker helt feil traff vi hverandre såvidt på Islandstråden på Ønskebarn? Vi kom oss aldri til Island pga askeskyen, men det ser ut som det er en mening i det meste!

Jeg skal til legesjekk på sykehuset i neste uke, er da nesten 22 uker. Måtte regne med å bli sykmeldt da, sa de på ul uke 18. Har tenkt at det blir helt forferdelig å gå hjemme så mange uker, men den siste uka har jeg vært helt utslitt etter jobb. Har ikke mulighet til å ta kortere dager og det går i ett mens jeg er på jobb. Så nå har jeg bestemt meg for å høre på legen og ta full sykmelding hvis det er det de vil jeg skal ha... Får skaffe meg noen hobbyer!

Lørdag ble det storshopping! Dro for å se på vogn, endte opp med å bestille Easywalker med bagger og to maxi-cosi bilseter med base. Disse bilsetene kan settes på understellet til vogna, og det virket som en god løsning for oss som skal ha små babyer på sommeren. Det var deilig å endelig kjøpe noe til de små, nå har de på en måte blitt medlemmer av familien.

Frøya-79: Jeg forstår deg så godt, det er nervepirrende uker du går gjennom nå. Men du har kommet til den kritiske uke 12 og sjansene for at det skal gå bra er enormt mye større enn for at det skal gå galt! For meg ble alt bedre etter ul uke 12. Legen vi hadde på Ullevål var så hyggelig og positiv at jeg da endelig klarte å slippe nyheten til venner og kollegaer. Håper du klarer å kose deg med tvillingmagen utover vinteren og våren!

Klem fra meg!

Gratulerer så mye med 20 uker, bobbygirl ♥♥ gravid :)

Vi prøvde en liten stund selv og fikk pergotime tabletter, og vips så ventet vi tvillinger :)

Er selv 16 + 4 på vei, og syns tiden går veldig sakte. Om to uker er det ordinær UL på Ullevål, det gleder jeg meg masse til.

Er selv litt bekymret da jeg ikke har hatt noen problemer med svangerskapet hittil, ikke vært kvalm eller noe, ikke merket noe til spark ol, men virker som om magen vokser sakte men sikkert utover!!! Så skulle ønske de to neste ukene kunne gå litt fort!!!

Vi har allerede kjøpt litt klær, men blir jo i nøytrale farger da vi ikke vet hva vi får ennå.

Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...