Gå til innhold

Au...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag tidlig, og kjente det gjorde vondt i underlivet, og spesielt på høyre side... Vet ikke helt hvordan det kan forklares, men det første jeg tenkte var "mensen....", for det verker på samme måten, og det gjør vondt i korsrygg/ halebein. Noen som har opplevd noe lignende? Ellers få symptomer på at jeg er gravid, for en uke siden var jeg skrubbsulten, trøtt og ømme pupper, men de siste dagene er kroppen blitt som "normal" kjennes det ut som...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt normalt! Jeg er 11+5 uker på vei, og har hatt de smertene hele tiden! D er livmoren som strekker seg ut, eller vokser for å si d sånn! Hadde d på samme måte i forrige svangerskap! :) Så bare kos deg, og "nyt" smertene og tenk at d er spiren som vokser! :)

Skrevet

Takk for svar, det var betryggende :)

Men smertene ble bare verre og verre utover dagen i dag, pluss at det gjorde så vondt i ryggen, OG at jeg fikk litt rosa på papiret når jeg var på do - kan godt si jeg var ganske pessimistisk når turen omsider gikk til legevakta.... Var helt sikker på at det var starten på en SA... Men lykken var like stor når legen etter en stund slår fast at det "bare" er nyrestein, og at han ikke kunne se noen tegn til SA!!! Er så glad, selv om det gjør vondt som fy :-)))

Ha en fantastisk lørdagskveld jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...