Gå til innhold

En liten tur innom etter laaaang tid. Vil noen se litt på meg?

Anbefalte innlegg

Hei og godt nyttår :o)

Jeg var mye her før, vet ikke om noen av dere husker meg igjen, men jeg husker fler av dere. Håper alle har det fint? :o)

Jeg skulle egentlig gå ferdig sykepleiestudiet for å gå videre til jordmor. Jeg gjorde det bra under studiet, men fant ut at det ikke var det jeg ville allikevel. Blir nå litt stressa for hva jeg skal velge videre. Vi ønsker oss et barn til og, men helst ikke under utdannelsen, slik vi gjorde med sistemann. Grunnen til det er at det blir så slitsomt med et år ekstra med dårlig økonomi. MEN jobber en ved siden av så kan det jo være en mulighet. Det er bare så viktig for meg at jeg har tid til barna vi allerede har! Tenker litt på å begynne på økonomi og administrasjon, 3-år bachelor, fra høsten av... men er det riktig tro? Redd for å velge feil utdannelse en gang til.

Så da spør jeg dere damene da...

Begynner jeg på øk/ad? Kan det være det riktige valget tro?

Vil jeg klare å jobbe en del ved siden, så ikke økonomien blir så stram?

OG når kommer sistemann? Gutt eller jente? ;o)

(BABYSYK :oP)

Tusen tusen takk til alle som vil titte litt på meg :o)

Jeg er født 041082 og han er født 201277...

Fortsetter under...

Hei Tussemor:)

Jeg hr ikke snakket med deg før, men ei venninne jeg har ble spådd av deg i fjor men hun ventet på babyen sin i magen, og sa duhadde spådd henne to ganger og hatt riktig begge gangene:)

Jeg tok en titt på deg, og fikk opp at du kommer til å prøve deg på øk/ad.. får opp at det blir litt tøffe og slitsomme tider, men du kommer til å like det:) Får opp at det er et bra valg:)

Fikk ikke opp noe jobb her dessverre, men jeg er veldig ny i dette, så kan godt hende at du jobber ved siden av uten noen spesielle problemer:)

Jeg får ikke opp noen graviditet nå, men det er nok for langt frem i tid.. Ser ut som du får sistemann noen år etter dine to andre barn:)

Kunne du kanskje tatt en titt på meg:)?

Lurer på om jeg er gravid nå? (skal ta test om en uke)

Hvis jeg ikke er det, kan du se noe i nærmeste fremtid?

Håper du kan ta deg en titt, og velkommen tilbake:)

Klem

Heisann :o)

Så moro at jeg hadde rett på henne da! Jeg har ikke spådd på veldig lenge. Syntes det ble litt vanskelig når en vet hvor brennende ønskene for graviditet er for veldig mange. Var så redd for å spå feil og/eller skuffe da vettu.

Takk for titten... spent på fremtiden jeg nå! :o)

Når det gjelder deg så blir jeg ikke så veldig overrasket om du får positiv test denne perioden. Får du ikke det, så tror jeg det er rett rundt hjørnet.

Ta det med en klype salt da... det er lenge siden jeg har spådd ;o)

Lykke til da!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...