fremtidsmuligheter Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Hei Etter et 18 års lang forhold, hvor jeg ikke ble gravid pga lite sex og cysteoperasjon for 5 år siden skulle det bare til 4 måneder med jevnlig sex, så uteble mensen. Har brukt p-plaster, men i desember var det mye dårlig tape på de at de falt av, som jeg ikke merket før det var kanskje hadde gått eks. en dag. Jeg er kjempe glad for positiv prøve, men et skår i gleden er at jeg ikke tørr å si det til kjæresten/ datekaren for han går sakte frem og fortsatt så har jeg ikke hilst på barna eller vi har det offentlig med at vi er kjærester. Som han sa i dag; Jeg tror det går bra. Dette gjør meg usikker og jeg holder igjen mye av mine følelser. Liker ikke at jeg ikke har påvirkningsmulighet. Jeg vil ikke at han skal velge meg på grunn av at jeg er gravid og bærer hans barn, men at han er glad i meg/ elsker meg. Så derfor forteller jeg ingenting. Blir det ikke oss, skal jeg bære barnet frem. Hva synes dere?
Gullis :) Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Interessant..har du barn fra för? Hvor mange barn har han?
funky Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Jeg er 33 år gammel, har en sønn fra før, og er nå gravid med min samboer. Vi har vært samboere i bare 3 mnd, og jeg er dypt ulykkelig... ser for meg at dette ender med brudd, men barnet bærer jeg fram, om jeg så må kjempe med nebb og klør! Tror barnefaren kommer til å kreve mye hvis d blir slutt, i forhold til samvær og sånn, og d skremmer vannet av meg!! Men jeg synes du skal bære fram d lille underet, uansett, med eller uten faren!! Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå