Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Lørdag 08-01-2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det nå 19 dager igjen, jeeeii.... ny milepæl :)

Slimpropp nettopp gått så nå håper jeg ting skjer snart! :D Kan i alle fall krysse fingre ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 30 dager igjen...

xxxxxxxxxxxxxxx-fingrene for at det skjer noe hos deg snart :)

Skrevet

35 eller 39. Kommer an på om jeg følger ordinær termin eller termin fra siste UL. Uansett er jeg høygravid og kjenner det!!!

Skrevet

Har 19 dager igjen te termin 27 jan :) Håpe virkelig dagene går fort.. :) vil sove!!!!

Skrevet

8 dager igjen her og lagt inn på riksen i går...Skal bli godt å bli ferdig når den tid kommer...

Skrevet

21 dager igjen og veldig klar for og bli ferdig og se den lille prinsen vår.

Skrevet

10 dager igjen, ingen kynnere for tiden, ingen andre tegn heller.. så blir vel overtid på meg denne gangen også.. :)

Skrevet

0 dager igjen,-termin idag....-Kanskje dette er dagen?? Har endel vondt, men denne kroppen bruker tiden sin på å komme igang,ja...Til tross for at dette er barn nr 6;)

Skrevet

67 dager. Blir så misunnelig på dere som har bare 10 og 20 dager igjen.

Skrevet

1 dag igjen :)

Synes det bør skje noe snaaart...

Skrevet

jeg har 24 dager igjen :-)

Skrevet

49 dager igjen her... Noen syns kanskje det er mye, men det syns ikke jeg... Har jo så mye å gjøre klart før hun kommer, jo... :-)

Skrevet

Har 12 dager igjen og ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid.. kroppen er trøtt og lei, vil ha ut nurket nå :)

Skrevet

201 dager igjen!! He he, kunne ikke dy meg... Titter inn fra 1.trimester. Gleeeeder meg til jeg kommer til 3.trimester og venter på at ting skal skje! Lykke til alle damer! :)

Skrevet

- 4 dager... Fredelig og rolig natt... Lurer på om han har lyst å komme ut i det hele tatt, eller om han har det altfor godt...;)

Skrevet

18 dager igjen!

Og jeg her er det ikke et eneste tegn i sikte!

Jeg som ikke har merket denne graviditeten på kroppen, og har sprettet rundt og sovet fra jeg har lagt hodet på puta til jeg stod opp uten å være våken.

Jeg har nå da begynt å slite med å sovne!!! Og våkner om natta! Herreguuuuud så slitsomt! Er det virkelig sånn dere har det??

Jeg kan skjønne at folk blir slitne og vil bli ferdig da. Puh!

I dag skal jeg vaske litt mer babytøy og kose meg med forberedelsene. Livet er herlig! :)

Skrevet

-4!

I ferd med å klikke.. vil ha denna babyen ut NÅ!

Skrevet

I verste fall 45 dager igjen, dager til termin er 33 ;)

Skrevet

39 dager igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...