Gå til innhold

Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best og sikrest når det kommer til bilstol? Base eller bare bruke bilbeltet? Min venninne mener at hun har lest at det er sikrest med bilbelte, men ser jo at flere og flere rundt med velger å bruke base.. Har noen her inne peiling, eller eventuelt vet om hvor jeg kan lese meg fram til hva som er sikrest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :=)alle barne stoler som selges i norge skal være merket med E3/4eller 5 for å være godkjent ,,alle stoler som har dette merket har vært gjennom tester som har en standar ,, så lenge de er merket med dette har det ingen ting å si sikkerhetsmessig ,dette vet jeg da jeg er barnestol selger av yrke,, det er opp til forbruker hva de syns selv er mest praktisk,, det som er viktig når du kjøper brukt er historikken på stolen, vi anbefaler å kjøpe ny stol da selger av brukt ikke alltid er ærlig.. lykke til

• 4 uker senere...
Skrevet

Du får jo forskjellige baser også da, enten isofix eller baser du fester med bilbelte:) Vi hadde isofix på den første stolen til sønnen vår, noe jeg synes er helt genialt med tanke på at det ikke går ann å feilmontere den:)

Jeg skal kjøpe ny bilstol til h*n som kommer nå, og da kjøper jeg stol med base:) Mest pga av latskap, men også for å være sikker på at den alltid er riktig festet inne i bilen:)

Er kjempe kjekt å bare "klikke" stolen inn og ut av bilen, isteden for å må løsne/feste sele hver gang.

Smeken er som baken, finn det som passer dere best:) Så lenge den er godkjennt, er den bra:)

Vi har foresten Graco, og er kjempe fornøtd med dem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...