TulleMor09&11 Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Lurer på hvordan det er på Gran Canaria i februar? Har tenkt oss ei uke i solen med frøkna på snart 2 år. Har aldri vert der. Lurer på klima, hvor det er best og bo,priser på mat/shopping. Vi liker oss best nær stranden. Om noen har andre steder å annbefale med ein 2 åring så er eg gla for alle svar Thailand blir for langt å fly sidene g er gravid, makter ikke sitte så lenge på fly
Herkules Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Gc er vel det beste alternativet av de relativt korte reisene i februar. Det sies at de har det mest stabile klimaet av canariøyene . Har selv vært både der og Lancarote i februar og hatt det fint. Blitt brun og sånt, men når skyene kommer samtidig med vinden så kan det bli litt kjølig. Var der i feb 2010 og kunne fint gå i shorts og tskjorte, men var ikke sånn ordentlig supervarmt Området Mogan,Porto Rico, Arguinneguinn? pleier å ha stabilt klima, men jeg har ingen hotellerfaringer. Noen liker Ving ved Arguinneguinn og noen sier man kan leie fin leilighet i Anfi senteret ved Lyngstranda for en ok pris Var der også i januar 09, men da var i Las Palmas og der er det kaldere og det merket jeg særlig når det blåste.
Nea og juniors mamma Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Vi var på Bahia Feliz i februar i fjor og hadde en knall uke. Der er det all inklusive og flotte barnebasseng. Ulempen med tidspunktet er at jan og feb de siste årene har blitt mer ustabile mnd og ukene før og etter at vi var der var det virkelig dritt vær. Drar dere til vestkysten er det i hvertfall litt mindre vind og mer sol enn på østsiden om været er bra.
Happy87 Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Samboeren og meg var i puerto de mogan rett før jul og synes det var helt fantastisk.. Nå har ikke vi barn og var bare oss to på tur, men synes plassen passet veldig bra å dra til med barn også.. Bodde på hotellet Cordial Mogan playa og det var helt fantastisk.. To store flotte badebasseng hvor det alltid var plass, lekerom for barn, Kort vei til strand, butikker og restauranter.. Burde absolutt sjekkes ut:)
Mia2011 Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Synes det er "kaldt" der på den tiden.. da burde dere vente til nærmere april, da begynner det å stabilisere seg.. Selv skal vi til Egypt om drøyt to uker, der er det bedre på denne tiden av året.. Reiser dere all incl. dit og velger 4* får dere mye for en rimelig penge.. Noen har erfart at de fastboende kan være litt slitsomme, på en annen måte enn de spanske men med all incl. og en 2 åring så skal dere vel bare slappe av og da er det veldig bra Selv oppholder vi oss bare på hotellets område når vi er i Egypt, deilig og avslappende
TulleMor09&11 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2011 Takk for tips og svar. Mia2011, vi har alltid vert i Egypt og stortrives der. skulle egentli vert der nå, men måtte avbestille grunnet sykdom. Vi tenkte bare å prøve no nytt, eller eg vertfall. Samboeren min vil helst til Sharm som alltid. Så blir nåk sikkert d God tur og kos dere i solen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå