seecret Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg sliter med å få sove om natten nå mot slutten, men denne linken http://damnyouautocorrect.com/ er for meg gull verdt om nettene når jeg ikke har noe å gjøre og ikke bare vil sitte å kjenne på vondter og plager. Jeg ler meg seriøst i hjel snart. Kanskje det setter i gang fødselen? hehe. Mulig det er jeg som er enkel i form av humor. Eller har dårlig sådan. Men er deilig å tenke på noe annet og le litt innimellom når man først ikke får sove
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har blitt dronninga på å zappe igjennom tv kanalene ørti ganger jeg når jeg sliter med nattesøvnen pga kynnere å bekkenløsninga på det jævligste. Å har herved funnet ut at desto flere kanaler man har, jo mer slit man med å finne noe brukbart å glane på.... * Har sikkert ingenting med at det er på natta heller sjøøøø *
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Til seecret Jeg er så enkel å more at jeg ikke lenger kan gå inn på den linken for jeg ler på meg ubehagelige kynnere uten virkning. Slik en søvnløs tøs jeg er om nettene nå (21 dager igjen) så har jeg pløya meg igjennom x antall bøker jeg har "spart" for anledningen:o) Sender alle søvnløse en god tanke og som mannen min nettopp sa da han gikk og la seg (på et annet rom, hehe) "Du er flink, nå er du enda en 1/2 dag nærmere målet" )
<3 duracellkanin <3 Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 hahahahahaha!! ler så jeg holder på å pisse på meg!!! er ikke like lurt å lese sånnt når man er høygravid og "lekker" litt
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Herregud ler meg i hjel.....ikke bra, for da lekker det;)))
Mama88 Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Åååh, ler så hardt at jeg tror jeg kreperer...! p Er på side fire, og dette er min tredje kynner!
rosa7 Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 jeg ser på the office sesonger akkurat for tida. Det hjelper på nervene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå