Nikkamoren Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Kan vi bruke vanlig vannbasert akvarellmaling på føtter og hender for å ta avtrykk eller er det for mye kjemiske stoffer som de kan få i seg gjennom hud eller hvis noe sitter igjen i neglebånd eller noe? Kanskje noen har andre ideer?
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Hvis dere vil ha "flatt" avtrykk, altså rett på papir er det vel ikke farlig å bruke akvarell? er du bekymret er det jo bare spørre i butikken/helsestasjon/lege? Vi kjøpte sånn pakke med dobbel ramme, ene siden kan man ha bilde, andre siden bruker man til den "deigen" som følger med. Den er kjempelett å rulle ut, og blir det feil er det bare å prøve igjen..stekes i ovnen! Vi var i allefall veldig fornøyde med det. Nå husker jeg såklart ikke hvor vi kjøpte den..hehe
Nikkamoren Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2011 Det vil jeg gjerne prøve. Noen som vet hvor man kjøper sånnt utstyr?
Ennai Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Vi ordnet med gipsavtrykk vi Kjøpes på panduro for en 200-300 kr. Ordner med plastrammer, pakker nedi trolldeig som du lager avtrykket nedi og heller oppi gips :-) Fikk kjempefine 3d-avtrykk av hånden og foten til lillegutt :-)
Nikkamoren Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2011 Høres kjekt ut, det må jeg prøve
frk oktober Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Jeg kjøpte en liten stempelpute på Panduro, og trykket den mot hånda og foten til hele var dekket, og plantet så hånda/foten på et papir. Ble kjempefint avtrykk. Og stempel"blekket" (er ikke blekk) var kjempelett å vaske av etterpå.
cadence Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Notabene har også slike albumvarianter med bilde/3D-avtrykk. En til ca 399 og en til ca 799,- om jeg ikke husker helt feil. Har observert at de er der, men ikke fått ut fingeren og kjøpt enda... somlepave som jeg er.. Har hatt mye moro med stempelputer mot hender og føtter på vesla også, har mange slike stempelputer med diverse farger siden jeg driver med scrapping:) Har også blandet vannbasert maling (for barns bruk) på en asjett og tatt avtrykk av rumpa hennes hehe. Har det etter storesøster også, er alltid morsomt å se på det:)
Jenny_m Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Vi har gjort samme som M med augustgutt❤ og er kjempe fornøyd. kanon fin julegave til besteforledre Og kjempe enkel å lage Pjokken vår var så vidt 1 mnd gammel da så var en smule vanskelig å få avtrykk av hendene men føttende ble kjempe bra.. Man får også med rammer som man kan lime avtrykket inni.. disse kan males og pyntes som man vil.. kjempe genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå