*sommerbris* Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Tenkte vi kunne ta en GOD GAMMELDAGS presentasjon av oss ) Dere husker vel skoledagboka??? Bare litt viderekommen:D Hvor gammel Hvor i landet Barn fra før Hvor i prøveprosessen Jobber med/studerer Interesser/hobby Favorittmat Beste snacks Drikker helst (utenom vann da..) Hvilket blad i butikken Klesstil Hva synes du at du er spesielt flink til Hva er du ikke like god i **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien Hvem vil begynne? tihi....
Kafo - julibaby12 Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg kan begynne Hvor gammel, 19 år Hvor i landet , Buskerud Barn fra før, Nei Hvor i prøveprosessen, 5 pp Jobber med/studerer, akkurat sagt opp jobben, så er på utkikk Interesser/hobby, har ikke så mye nå, babylaging, hvis det er noe Favorittmat, hmmm, aner ikke akkurat nå Beste snacks, ostepop Drikker helst (utenom vann da..) Pepsi max Hvilket blad i butikken, woman, hjemmet, gravid Klesstil, søt og elegant? Hva synes du at du er spesielt flink til, lytte? Hva er du ikke like god i, alltis spise sunt **Bonusspørsmål**: Hva har du allerede (!) til den kommende bebien Hehehe, kunne ikke dy meg når jeg var innom H&M, en heldress som er supermyk og brun, med liten hale bak og små ører på hetta ♥ Du må svare du og da =)
Dreasi:) Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Bra tiltak Hvor gammel: 20 Hvor i landet: Nordland Barn fra før: ingen Hvor i prøveprosessen: 13pp Jobber med/studerer: Jobber på butikk, Home and Cottage Interesser/hobby: Interiør, hund, babyer og gravide:P ?! Favorittmat: Biff Beste snacks: Potetgull og dip Drikker helst (utenom vann da..): iskald cola Hvilket blad i butikken: Bolig plus, vakre hjem Klesstil: hmm.. Laid back? Hva synes du at du er spesielt flink til: være hyggelig Hva er du ikke like god i: Holde soverommet ryddig **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: Vi har nettopp kjøpt oss hus, har egentlig ikke kjøpt noe spesiellt til barnet som en gang skal komme, men nå under oppusinga har vi laget barnerommet klart, trenger bare maling og møbler Gleeder meg <3 Hengd dere på jenter ;D
*sommerbris* Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2011 Hvor gammel: 25 år Hvor i landet: Nord Norge Barn fra før: Nei Hvor i prøveprosessen: Venter på M - dag 126 eller noe... Jobber med/studerer: Er sykepleier Interesser/hobby: Strikke, sy, ordne i hjemmet, trene og mye mer:) Favorittmat: Kyllingretter. Kina mat = NAMMNAMM :9 Og Sushi. Beste snacks: Sjokolade. Alle typer. Drikker helst (utenom vann da..) Hvilket blad i butikken: Pepsi Max! Klesstil: Sporty, behagelig, feminin... Hva synes du at du er spesielt flink til: Være tolmodig Hva er du ikke like god i: Å sitte sille leeenge **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: Har strikket MASSE tihi.. og handlet en del på nett (spes laredoute) for noen år siden da de hadde innmari mye fint yttertøy til bebier )
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Hvor gammel; 26 Hvor i landet; Oslo Barn fra før; nei Hvor i prøveprosessen; 5pp Jobber med/studerer; Markedsføring/Kundesupport Interesser/hobby; data/spill, strikking, maling, tegning etc (kreativ datageek) Favorittmat; varierer Beste snacks; Lays potetgull Drikker helst (utenom vann da..); Rødbrus eller Urge Hvilket blad i butikken; Nemi, Rom 1-2-3, Kollektivet, Rocky Klesstil; Rocka/metal/goth/laidback/orginal Hva synes du at du er spesielt flink til; sove Hva er du ikke like god i; rydde **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien Ingenting faktisk (helt utrolig at jeg har klart å la være )
*sommerbris* Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2011 ble visst noe kluss med innleggene mine... Nettet er ikke heelt stabilt.. mulig det kommer 2 innlegg her
*sommerbris* Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2011 Hvor gammel: 25 år Hvor i landet: Nord Norge Barn fra før: Nei Hvor i prøveprosessen: Venter på M - dag 126 eller noe... Jobber med/studerer: Er sykepleier Interesser/hobby: Strikke, sy, ordne i hjemmet, trene og mye mer:) Favorittmat: Kyllingretter. Kina mat = NAMMNAMM :9 Og Sushi. Beste snacks: Sjokolade. Alle typer. Drikker helst (utenom vann da..): Pepsi max! Hvilket blad i butikken: Interiørblader, kk, Kamille, Gravid, BAM (eller hva det heter.. leste det da jeg jobbet i 8uker på en fødeavdeling) Klesstil: Sporty, behagelig, feminin... Hva synes du at du er spesielt flink til: Være tolmodig Hva er du ikke like god i: Å sitte sille leeenge **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: Har strikket MASSE tihi.. og handlet en del på nett (spes laredoute) for noen år siden da de hadde innmari mye fint yttertøy til bebier )
*sommerbris* Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2011 Rettelse: Tolmodig skal selvfølgelig skrives TÅLMODIG
Noah 08. Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Hvor gammel: 28 Hvor i landet : nord-trl Barn fra før : gutt 2.5 år Hvor i prøveprosessen : 2pp (på dag 50 i denne syklusen) Jobber med/studerer : assistent i bhg,snart ferdig me barne-og ungdomsarbeider Interesser/hobby : trening & familien min <3 Favorittmat : lasagne Beste snacks : daimsjokolade Drikker helst (utenom vann da..) : cola zero Hvilket blad i butikken : kjøper svært sjelden Klesstil : komfortabel Hva synes du at du er spesielt flink til : stå opp på morningen Hva er du ikke like god i : skru flatpakker **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: spart ALT etter førstemann,så kan vel si vi er forberedt ingen klær om det blir jente da..
thalejinta Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Hvor gammel: 23 Hvor i landet: Gjøvik Barn fra før: ingen Jobber med: Butikkmedarbeider Intresser/hobby: Lage såper, hester, kjæresten Favorittmat: Pinnekjøtt<3 Beste snacks: Porøsmelkesjokolade/lakris Drikker helst(utenom vann da) coka cola Hvilket blad i butikken: som regel se og hør:P Klesstil: det jeg føler meg vel i. Hva synes du at du er spesielt flink til: sove:P Hva er du ikke like god: Skru bil;) Derfor jeg har en flink gubbe te å fikse bilen min;) **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: Kjøpt en slik pakke. som det er lue, body, sokker, og slik
Okti Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Bra tiltak sommerbris:) Hvor gammel 29 Hvor i landet Oslo Barn fra før 0 Hvor i prøveprosessen 7pp Jobber med/studerer farmasøyt Interesser/hobby Trening Favorittmat Pizza Beste snacks Sjokolade Drikker helst (utenom vann da..) Pepsi max Hvilket blad i butikken Shape up Klesstil Klassisk Hva synes du at du er spesielt flink til Trene Hva er du ikke like god i Holde orden i klesskapet **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien En søt liten babybody:)
Frisium Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Hvor gammel. 24 Hvor i landet: Sør Barn fra før: 2 Hvor i prøveprosessen: pp 2 Jobber med/studerer: Går hjemme med alvorlig fuksjonshemmet barn Interesser/hobby: Håndarbeid,lese,film Favorittmat:Biff,baktpotet,fårikål Beste snacks: Grønnsaker og dip Drikker helst (utenom vann da..) Farris Hvilket blad i butikken: Gravid,Hjemmet også abonnerer jeg på Foreldre og barn Klesstil Hva synes du at du er spesielt flink til: Være tolmodig Hva er du ikke like god i: Kjøre bil:-) Litt fartsbøter og sånn:-) **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien Siden vi har to barn fra før har vi egentlig det meste tror jeg:-)
12Januarspire Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 Hvor gammel 28 Hvor i landet Larvik Barn fra før 0 Hvor i prøveprosessen prøvd i 1 år Jobber med/studerer: arbeidssøkende Interesser/hobby Trening, lese, skrive, Favorittmat Fisk, kylling, hjemmelaget lapskaus Beste snacks Sjokolade Drikker helst (utenom vann da..) melk, jusice Hvilket blad i butikken Nemi,Billy,Donald Klesstil: Egen Hva synes du at du er spesielt flink til lage mat, lytte til folk Hva er du ikke like god i Ha orden på kottet **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien Noe klær å en bok
*flux* Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 Hvor gammel 32 Hvor i landet nordland Barn fra før 0 Hvor i prøveprosessen 1 pp etter MA i uke 10 Jobber med/studerer rådgiver i staten Favorittmat vegetar Beste snacks chips Drikker helst (utenom vann da..) te Hvilket blad i butikken costume, aftenposten innsikt, elle interiør **Bonusspørsmål**: Hva har du allerede (!) til den kommende bebien en nattdrakt
Lex Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 flott måte og finne hverandre på. skulle vært noe slikt her. Hvor gammel: 23 Hvor i landet: Sørlandet Barn fra før: Nei Hvor i prøveprosessen: 3 mnd Jobber med/studerer: Butikkmedarbeider på en hk Interesser/hobby: film, musikk, bøker, tegne og male osv Favorittmat: Sterk mat med mye smak Beste snacks: Norsk melkesjokolade el noe frsiskt grønt noe Drikker helst (utenom vann da..): Farris/ Christians og te Hvilket blad i butikken: Nemi/ Fabler og illustrert vitenskap Klesstil: jeans, sorte gensere gjerne med hette og dr.martens sko Hva synes du at du er spesielt flink til: kritisere meg selv hehe neida ;P Hva er du ikke like god i: Bake kake!! :/ (skandale) **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: Jeg har ikke tur å kjøpe noe enda (vil ikke lage for store håp tilfelle) men var nære på og kjøpe en utrolig kul hekla blå ellefant på trejul til og dra etter seg
nåblirjegmams Skrevet 9. januar 2011 #16 Skrevet 9. januar 2011 Slike tråder er kjekke Hvor gammel: 26 Hvor i landet: vestlandet Barn fra før: Nei Hvor i prøveprosessen: begynner å nærme seg ett år Jobber med/studerer: student Interesser/hobby: gå turer, bøker, lage mat Favorittmat: spansk tapas, sjømat Beste snacks: fete franske oster Drikker helst: rødvin eller vann med sitron/farris Hvilket blad i butikken: leser mest aviser/bøker Klesstil: jeans, ensfargede gensere, mye sjal og smykker Hva synes du at du er spesielt flink til: tegne Hva er du ikke like god i: gjærbakst **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: Faktisk ingenting, noe som er helt utrolig. Er redd for at skuffelsen blir enda større hvis jeg i tillegg skal ha babyklær i hus hver gang mensen kommer :/
Cryst@l Skrevet 9. januar 2011 #17 Skrevet 9. januar 2011 Kjempe gøy :) Hvor gammel: 23 Hvor i landet: Bergen Barn fra før: 0 Hvor i prøveprosessen: 6pp Jobber i barnehage. Interesser/hobby: strikke, sy, tegne, lese.. tja.. kunst og håndtverk! Favorittmat: tapas, pinnekjøtt og raspeballer. Beste snacks: sjokolade! Drikker helst (utenom vann da..): Alle typer brus! Hvilket blad i butikken: bolig pluss, nemi eller pondus Klesstil: tights og tunika Hva synes du at du er spesielt flink til: strikke Hva er du ikke like god i: holde orden hjemme.. **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: En mnd jeg var helt sikker på at testen skulle være positiv fant jeg en body hvor det står I <3 Daddy. Måtte ha den og ville gi den til samboeren hvis testen ble positiv.. nå ligge den i skapet og venter
Happy87 Skrevet 9. januar 2011 #18 Skrevet 9. januar 2011 Hvor gammel: 23 Hvor i landet: Telemark Barn fra før: 0 Hvor i prøveprosessen: Venter spent på at eggel skal gi slipp i min 2pp Jobber som lærer Interesser/hobby: zumba, bim og babylaging akkurat nå for tida;) Favorittmat: hjemmelaget pizza Beste snacks: sjokolade! Drikker helst (utenom vann da..): Cola Hvilket blad i butikken: se og hør, woman, det nye. Klesstil: lett og ledig.. Noen ganger pynte seg litt ekstra, andre ganger er jeg veldig glad i joggebuksa Hva synes du at du er spesielt flink til: slappe av/sove Hva er du ikke like god i: komme igang med å gjøre husarbeid. **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: Kjøpte en helt herlig sparkebukse i london i okt. Skulle egentlig gi den vekk, men det klarte jeg ikke så den ligger å venter i skuffen:) Fikk også ett sett med body,bukse,genser,lue fra ei venninne til jul..Er bare hun som vet vi prøver og hun klarte ikke dy seg..
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #19 Skrevet 9. januar 2011 Hvor gammel: 28 Hvor i landet: Sørlandet Barn fra før: nei Hvor i prøveprosessen: begynner 3 pp nå Jobber med/studerer: jobbsøker Interesser/hobby: hund og interiør. Favorittmat: Biff Beste snacks: potetgull Drikker helst (utenom vann da..): kaffe Hvilket blad i butikken: Vakre hjem og interiør Klesstil: Lett blanding Hva synes du at du er spesielt flink til.....hmmmm, det var vanskelig... Hva er du ikke like god i: bake og lage skikkelig mat. **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: Jeg har en vugge, som en i familien har lagd. Gleder meg til å kunne ta den i bruk
Mlnz Skrevet 9. januar 2011 #20 Skrevet 9. januar 2011 Blir 19 om tre mnd. Bur på vestlandet Barn fra før: Nei Er på den 6pp på 4 måneder.. jobber i barnehage Interesser: musikk, dyr, reising, baby:) Favorittmat: maxboller Beste snacks: melkesjokolade fra freia <3 Drikker helst: pepsi max Blad: kk Klesstil: tøff men feminin Spesielt flink til: å finne ut av ting (eks. Finne reiseruter :-p) Ikke flink til: sjakk har til den kommend babyen: ingenting foreløbig, men skal få en del brukt fra familien når den tid kommer
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 9. januar 2011 #21 Skrevet 9. januar 2011 Hvor gammel: Snart 34 (urk!) Hvor i landet: Trøndelag Barn fra før: Gutt 13 mnd Hvor i prøveprosessen: 1 pp (sist tok det 5 år, så har ingen reelle forventninger enda) Jobber med/studerer: Kontorleder Interesser/hobby: Familie og venner, lage mat, jobben, dyr... (hørtes i grunnen ganske kjedelig ut) Favorittmat: Elsker all slags mat! Favorittene går i perioder, akkurat nå er det sushi og rakfisk. Beste snacks: Sjokolade, nammis! Drikker helst (utenom vann da..): Kaffe og rødvin Hvilket blad i butikken: Foreldre og Barn (abonnerer) og Pondus Klesstil: Jeans og topp Hva synes du at du er spesielt flink til: Mange baller i luften på en gang Hva er du ikke like god i: Gå på ski (men har tenkt å lære det sammen med barna) **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien Har det meste fra før, men kommer helt sikkert til å hamstre masse likevel om jeg skulle bli gravid :-)
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 9. januar 2011 #22 Skrevet 9. januar 2011 Hvor gammel 34 Hvor i landet utlandet Barn fra før 3 jenter og en gutt Hvor i prøveprosessen prøvd siden mai, men en SA i nov så vi prøver igjen nå.. Jobber med/studerer er hjemme Interesser/hobby familien Favorittmat taco, kebab, pizza Beste snacks potetgull og nøtter Drikker helst (utenom vann da..) cola, kaffe og te Hvilket blad i butikken ingen Klesstil liker godt joggebukse/nattbukse hjemme, men ute er det jeans, Hva synes du at du er spesielt flink til å sove Hva er du ikke like god i være alene hjemme **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien Har ikke kjøpt noe, men har mye fra før
*sommerbris* Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #23 Skrevet 9. januar 2011 Gøy at så mange svarte )) Man får jo et mye bedre bilde av hvem det er man snakker med )
Shamy Skrevet 9. januar 2011 #24 Skrevet 9. januar 2011 Hvor gammel: 21 Hvor i landet: Nord-Norge Barn fra før: Ingen Hvor i prøveprosessen: Vi har prøvd i 1 år og 9 måneder Jobber med/studerer: Tar opp fag ved en privatskole. Interesser/hobby: Interiør og matlaging Favorittmat: Pinnekjøtt Beste snacks: Selleri med dipp Drikker helst (utenom vann da..): Vann med sitron! Hvilket blad i butikken: DetNye Klesstil: Casual. Veldig enkel. Hva synes du at du er spesielt flink til: Lage mat :-) Hva er du ikke like god i: Lekser **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien: Ingenting. Venter til jeg blir gravid :-)
camien 2pp Skrevet 10. januar 2011 #25 Skrevet 10. januar 2011 Hvor gammel 26 Hvor i landet Hordaland Barn fra før Nei Hvor i prøveprosessen 2.pp Jobber med/studerer AAP i praksis Interesser/hobby tegning, foto, strikking Favorittmat fiskeboller i hvit saus Beste snacks popcorn m/smørsmak Drikker helst (utenom vann da..) pepsi max/ cappuchino Hvilket blad i butikken KK Klesstil casual Hva synes du at du er spesielt flink til forstå andres situasjon Hva er du ikke like god i stresse ned **Bonusspørsmål**: Hva har d allerede (!) til den kommende bebien Ingenting.. Har sååå lyst til å kjøpe en sånn pakke med 7 bodyer med morsom tekst på på H&M, men er så redd for å jinxe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå