Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på snart 6 mnd som jeg tenker å legge på eget rom snart. Jeg sover så utrolig lett, og våkner bare baby er urolig og kaster på seg i søvne, uten egentlig å lage lyd. Så det blir lite søvn på ho mor ja...

Rommene ligger inntil hverandre, og det er veldig lytt mellom dem. I tillegg vil nok en eller begge av dørene stå åpne om natta. Så da lurer jeg på...trenger jeg baby call? Føler jeg våkner så lett, men er livredd for å ikke våkne dersom det skulle være noe. Skriker hun så hører jeg (og nesten hele nabolaget) det, for lungekapasiteten er det intet å utsette på. Men om det skulle være noe annet....

Hva tenker dere om det, og hva gjør dere selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har rom vegg i vegg på skrått så dørene til vårt rom og dørene til poden er på skrått ovenfor hverandre. Men vi har brukt babycall hele tiden. Nå er han 9mnd.

Skrevet

sover vegg-i-vegg, men har babycallen på minste volum, føler det er trygt jeg...

Skrevet

tenkte å flytte han inn på rommet sitt over helga. da er det likevel bare ca 1 meter og en tynn vegg i mellom meg og han. døra på hans rom går og inn på vårt rom (altså vi må gå gjennom hans for å komme inn til vårt rom), Men regner med å bruke baby call likevel i hvertfall frem til jeg ser om jeg hører han like godt uten den, så får jeg vurdere på nytt etterpå. Han hyler ikke skikkelig om natta, bare ligger å små klager fordi han er sååååå trøtt, så som oftes er det nok å gi sutt før han våkner for mye. Våkner han for mye skal han ha mat, men normalt sett spiser han ikke om natta lenger.

Skrevet

Jeg flyttet min på seks og en halv måned på eget rom for to dager siden. Tenkte jeg skulle bruke babycall. Men den slås på når han beveger seg eller gjør små lyder i søvne, så jeg skvetter til hver halvtime, så det går ikke. Vi har også rom vegg i vegg. Setter heller opp begge dørene på gløtt, så hører jeg når han våkner! Han skriker ikke når han våkner, bare babler, likevel våkner jeg. Så jeg skal ikke bruke babycall iallefall (brukte den bare en halv natt, så gikk det ikke mer).

Tror man må føle på det selv. Jeg er veldig var for lydene hans, så jeg våkner når han gjør lyder (ikke bare av et lite grynt da), og stoler på det. :)

Skrevet

bor som sagt vegg i vegg, men har en katt jeg ikke stoler på, så derfor lukker jeg dørene og har på babycallen på svakeste volum. da våkner jeg ikke av småting, bare av en blid sang/snakk om morgenen eller et lite skrik om mat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...