Lykkemin Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 min lille prins tok vaksinen i dag og har nå fått feber.. hvor mye i feber har deres små før dere gir dem febernedsettende? og hvor lenge er det vanlig at de har bivirkningene etter en vaksinasjon?
bitthen Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Kommer an på allmenntilstanden. Er den nedsatt kan jeg gi uten feber.
Lykkemin Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2011 han ligger å ynker seg litt og er veldig slapp.. har sovet så og si hele tiden siden vi kom hjem.. må vekke han for å få i han mat..
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Datteren min reagerte med feber på alle tre vaksinene. Hun fikk over 39 hver gang, og det varte i nesten et døgn. Jeg har gitt paracet på kvelden når hun har fått vaksine. Både for å få feberen ned og for at hun kanskje skal kunne sove litt bedre. Har merket at hun føler litt ubehag disse dagene, så har ikke hatt noe problemer med å gi henne en pille før sengetid.
Lykkemin Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2011 har du ventet til hun har hatt 39 i feber før du har gitt henne tabl?
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Nå har hun fått feber veldig raskt, men etter vaksinen gir jeg henne pille mer mot ubehage enn mot feberen. Min lille får fort høy feber, og reagerer ikke på denne før den tipper over 40.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Han hadde ca 38,5 i feber på ettermiddagen/tidlig kveld. Bare tok tempen før vi la oss og tidlig morgen. Morgen etter var den nede i 38. ga han ikke paracet. Utpå formiddagen var han feberfri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå