Bethenc Skrevet 7. januar 2011 #1 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann! Her er det lenge siden jeg har vært, selvom jeg ikke har vært mye under dette forumet, men andre. Endometriose ja... Har vært på denne IVF karusellen over lang tid pga to XU` er tidligere. Og plagene har bare blitt værre og værre med tiden og det endte med at jeg fikk gjennom å få kikkhullsoperasjon. Der fikk jeg følgende skrevet på operasjonsbeskrivelsen: "LAC 21 Ekstirpasjon av vesntresidig ovarialcyste" (cyste på vesntre eggstokk) " JAL 21 Destruksjon av peritoneal endometriose" lengre ned står det: "Fossa douglasi/peritoneum: Vesikler utover peritoneum i fossa douglasi som antas å være da endometriosepreget" (oversatt: Væskefylte blærer i buken/bukhinnen antas å være endometriosepreget) Er det noen som har vært borti dette før g fått diagnosen? Man kan vel si at jeg har samtlige av syptomene på endometriose.... Håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142756004-endomestriose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå