Gå til innhold

Anine.... Jesper....eller?

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om navnet Anine? Har fått litt smaken på det:) Litt spessielt, men samtidig ikke for sært! Andre fine jentenavn som passer til storesøster sitt navn Madelen (helst ikke begynne på M og heller ikke være for kort)?

Og hva med guttenavn? Liker navn som Teodor, Bastian, Jesper...men synes kanskje de blir vel poppis for tiden? (samme her også - helst ikke begynne på M og heller ikke være for kort).

Takk for alle gode svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142755986-anine-jespereller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anine liker jeg ikke.

Theodor (helst med h), Bastian og Jesper liker jeg godt. Men Bastian passer best som mellomnavn; Karl Bastian, Emil Bastian, Simon Bastian, Henrik Bastian, Fredrik Bastian, Isak Bastian, Lars Bastian, Ulrik Bastian og Victor Bastian er noen forslag :-) Hva synes du?

Av dine tre guttenavn liker jeg best Theodor! Det er så sjarmerende.

Her er noen forslag fra meg som ikke begynner på M:

Anders, August, Andreas, Cornelius, Daniel, David, Didrik, Edvard, Fredrik, Ferdinand, Gaute, Henrik, Håvard, Isak, Jakob, Karl, Ludvig, Lasse, Lars, Nikolai, Olve, Olai, Ole, Ola, Oskar, Oliver, Peder, Peter, Sverre, Sigurd, Simon, Ulrik, Vilhelm, Victor, Vilhelm, William.

Andrea, Anna, Amalie, Amalia, Amelia, Benedikte, Cornelia, Dina, Dorthea, Elise, Elisa, Elvira, Emma, Ebba, Fredrikke, Frida, Gabriella, Hedda, Hanna, Henrikke, Henriette, Isabella, Ingrid, Julie, Julia, Josefine, Karla, Karna, Klara, Linnea, Laura, Lone, Nikoline, Nora, Oliva, Olivia, Olea, Oleanna, Oda, Petra, Sanne, Sanna, Sofie, Synne, Sara, Selma, Signe, Sigrid, Tale, Ulrikke, Vera, Vilhelmine, Vilma, Ylva.

Noen du likte? :-)

Annonse

Anine er kjempefint=)

Madelen og:

Rebekka,Victoria,Celine,Cecilie,Susanne,Isabella,Isabel,Elisabeth,Martine,Maiken,Birte,Tiril,Tilda,Johanne,Johanna,Bertine,

Madelen og :

Sander,Emil,Teodor,Christian,Amadeus,Erland,Philip,Andreas,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...