Kose-KU Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Har tenkt på Emma, Edda, Hedda, Frida, Fride, Frøya, Adele, Lene, Helene, Veronica, Bettina og Ninni. Liker også dobbeltnavn. Kom gjerne med forslag. Blir Emilie og Emma for likt? Eller Emilie og Emma-Sophia?
LilleBitteliten Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Kommenterer dine navn jeg. Liker veldig godt: Emma Hedda Frida Fine: Frøya Adele ok: Fride Edda Helene Liker ikke i det hele tatt: Veronica Bettina Ninni Lene
LilleBitteliten Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Adele skulle stå i "liker veldig godt"
LilleBitteliten Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Emma er helt nydelig. Kunne godt brukt det selv hadde det ikke vært så populært. Frida er vakkert, men også ganske populært? Hedda er nydelig det også. Adele er vell det minst brukte? Tror jeg ville valgt det :-)
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Emma er nydeli å et navn jeg selv elsker. Har ei som heter Thea å ei som heter Emely så er litt redd selv at Emma kolliderer litt med Emely, men fiiiiint jaaaaa Hva med Elise da?
Kose-KU Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2011 Elise er ok, men Thea er mye finere. Emely liker jeg også.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Likte Emma-Sophia godt! Sto fint til Emilie også 1. Adele 2. Hedda 3. Emma (Emma Sophia) 4. Frida 5. Frøya Resten liker jeg ikke..
sommertiara Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Jeg synes Emma og Emilie blir alt for likt. Hva med Sophia alene? Det er mye, mye finere enn Emma synes jeg. Av de andre navnene du nevner liker jeg nok aller best Frøya, men Fride og Frida er også fine.
skumgummimamma Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Frida er vakkert, jeg ville ha valgt dette. Adele er også fint:-) Så jeg ville valgt en av disse. Om du vil ha dobbeltnavn var det første som slo meg: Frida Betine eller Frida Sofie Lykke til med navnevalg:-)
LoveDove Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Emma og Emilie blir en smule komisk i mine ører. Edda er litt kult, liker Ebba bedre. Hedda er flott! Frida er kult og herlig, men litt for mye brukt. Fride er ok. Frøya er nydelig! Adele liker jeg overhodet ikke. Lene er ok. Helene er også ok. Veronica, Bettina og Ninni er omtrent like harry. Elise er en av de nydeligste navnene jeg vet om, Thea syns jeg er gørrkjedelig.
pinoisme Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Synes Emilie og Emma blir kjedelig og for likt, men Emilie og Emma-Sophia var kult! Jeg liker: 1. Fride - fint, alltid lurt på hvorfor det ikke er vanligere 2. Emma-Sophia 3. Frøya 4. Adele
namedrop85 Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Av forslagene dine liker jeg Adele best! Helene er også fint. Navn som passer med Emilie: Nathalie Olivia Eline Isabel Ellinor Mathea
Kose-KU Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2011 Olivia og Isabel likte jeg veldig godt:) Hva synes dere om: Emma-Olivia? Emma-Helena? Emma-Isabel? Frida-Olivia? Frida-Bettina? Hi
Blomstersara Skrevet 8. januar 2011 #14 Skrevet 8. januar 2011 Liker Fride og Hedda. Emma blir alt for likt storesøster!! Lene, Veronica og Bettina er IKKE fine! Vil foreslå Nanna til deg... Nanna Helene kan gå!
prebs Skrevet 8. januar 2011 #15 Skrevet 8. januar 2011 Emma - koselig, men for likt Emilie Edda - ok Hedda - kjempefint Frida - fint Fride - fint og annerledes Frøya - ikke så glad i Adele - liker ikke Lene - veldig 70-tall og ikke klar for renessanse ennå Helene - kjempefint Veronica - liker ikke Bettina - liker ikke Ninni - liker ikke Ville tatt Hedda, Fride eller Helene.
LmS_3_prinsæssa Skrevet 8. januar 2011 #17 Skrevet 8. januar 2011 hei jeg har ei jente som heter emilie å ei som heter emma sofie klinger bra
Medi Skrevet 9. januar 2011 #19 Skrevet 9. januar 2011 Hedda er nyydelig :-) Setter Helene som nummer to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå