Gå til innhold

Feristed i Danmark å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 3 familier som skal reise i alderen 1-50, vi vil gjerne være i nærhet av strand og flotte attraksjoner og opplevelser som feks Legoland, dyreparker etc. Ønsker veldig gjerne tips og gode råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På øyene Lolland og Falster er det suverent å feriere! Fine strender, en svipptur til Køben (det er jo ikke langt til no i DK ;) ) et par timer til Legoland. Det er en stor friluftspark på Lolland som heter Knudenborg Park, der lever det ville dyr som på en savanne, inkl. tigre! Sjekk på nett :) En fantastisk park :) Det er mange fine sommerhus en kan leie, store og små. Nordkysten av sjælland er og bra. Vil fraråde vestkysten av Jylland, der blåser det alltid noe voldsomt!!

Skrevet

Vi var 17 stk fordelt på 3 familier for to år siden. Da bodde vi i en koselig "by" som heter Blåvand. Nydelige strender, en koselig gågate, badeland, bowlinghall og barnasgård på selve plassen.

20 min kjøretur til Løveparken og legoland. 15 min til større by. Ca 15 min til Esbjerg som har et gedigent innendørs lekeland. Mye morro både for voksen, ungdom og barn.

Eneste minuset var at det blåste veldig, men det gjør det nok på hele vestkysten =)

Vi leide et hus på over 200 kvm med basseng til 9000,- Det var like før høysesongen, da samme hus kostet rundt 17.

Leide gjennom dansommer, utrolig god service. (Vaskemaskina nektet å åpne seg da vi skulle dra, sendte to teknikere med det samme. De fikk den ikke opp før vi måtte dra. 5 dager senere kom klærne nybrettet i posten =) ) Anbefaler deg å velge et hus som ser nytt og moderne ut, for du får hva du velger ut fra husbildene. og oftes tar de bilde av det beste.

I år skal vi prøve feriesenteret lalandia. Søk opp artikkelen på vg.no om lalandia. Synes den viser mer av stedet enn selve hjemmesiden =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...