mamman til lykke Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 er det noen som vet hvor eg kan få kjøpt billig madrass til vogge (40x90)?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Vugge som du bare skal bruke om dagen eller om natta også? Hvis du bare trenger en madrass til vugge som står i stua så får du kjøpt billig skummadrass på jysk som du kan klippe til selv. Hvis du skal bruke om natta aner jeg ikke hvor du kan finne det.
venter på ei tulle Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 vi fant ingen, så vi kjøpte rett å slett en skum madrass på jysk å delte dn i det målet vi trengte, så fikk jeg tilsydd en åvermadrass åver:) dn sto bestemor får!! ble ei go å myk seng:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Da hadde jeg nok lett litt mer etter skikkelig madrass. Skummadrassen er veldig myk og små barn har best av å ligge litt hardere pga ryggen og det at de ikke graver ansiktet nedi madrassen hvis de klarer å snu seg
mamman til lykke Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2011 ikke domt. tror eg får jør det eg og:)
venter på ei tulle Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 vi hadde ingen trøbbel i allefall, å synes ikke dn ble såå myk heller.. akkurat passe!)
Bromelia Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 vi kjøpte madrass på ikea, og klippet til. Akkuratt passe myk/hard. Har fungert kjempebra! Den ble ikke så mye brukt, og de vi lånte vugga av ble glade for ny madrass oppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå