Gå til innhold

Kor lenge bruka Crinone etter vellukka ferskforsøk (kort regime)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er gravid etter ferskforsøk med kort regime i november/desember. Hurra! Er 7+3 i dag og alt var normalt på UL tidlegare i veka :-)

Eg har fått beskjed frå klinikken om å bruka Crinone morgon og kveld fram til og med 8 svangerskapsveke. Då skal eg slutta heilt - for kroppen skal då produsera nok hormon sjølv.

Lurer på kor lenge andre har brukt Crinone etter vellukka ferskforsøk (kort regime)?

Er redd for å slutta for tidleg - noko som eg vel ikkje er den einaste som tenkjer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!

På Riksen bruker vi det bare frem til blodprøve som er rd 12.

Skrevet

Hei og gratulerer så mye!

Jeg brukte Crinone tom 10 fullgåtte uker:0)

Skrevet

Gratulerer med graviditeten!!

Brukte crinone frem til uke 8 denne gangen. Første gang jeg var gravid brukte jeg bare støttebehandling de første 14 dagene. Det gikk bra den gangen,og nå er jeg 22+3 uker på vei !

Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer med graviditeten! Jeg fikk først beskjed om å bruke det til uke 12. Fikk senere beskjed fra klinikken om å bruke det ut uke 9.

Skrevet

Takkar for svar, alle saman!

Eg får stola på klinikken denne gongen også og det er vel ein grunn til at eg får beskjed om å gå på akkurat denne dosen så lenge. Doseringa vart justert opp litt ved innsett, utan at eg heilt fekk med meg kvifor.

Eg tek Crinone ut veke 8 og satsar på at det går greit. Skal på ny UL i veke 10, fekk ein ekstra kontroll pga ein MA i veke 13 i sommar. Satsar på at dette ikkje skjer ein gong til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...