Gå til innhold

Kor lenge bruka Crinone etter vellukka ferskforsøk (kort regime)?

Anbefalte innlegg

Eg er gravid etter ferskforsøk med kort regime i november/desember. Hurra! Er 7+3 i dag og alt var normalt på UL tidlegare i veka :-)

Eg har fått beskjed frå klinikken om å bruka Crinone morgon og kveld fram til og med 8 svangerskapsveke. Då skal eg slutta heilt - for kroppen skal då produsera nok hormon sjølv.

Lurer på kor lenge andre har brukt Crinone etter vellukka ferskforsøk (kort regime)?

Er redd for å slutta for tidleg - noko som eg vel ikkje er den einaste som tenkjer...

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten!!

Brukte crinone frem til uke 8 denne gangen. Første gang jeg var gravid brukte jeg bare støttebehandling de første 14 dagene. Det gikk bra den gangen,og nå er jeg 22+3 uker på vei !

Lykke til videre.

Takkar for svar, alle saman!

Eg får stola på klinikken denne gongen også og det er vel ein grunn til at eg får beskjed om å gå på akkurat denne dosen så lenge. Doseringa vart justert opp litt ved innsett, utan at eg heilt fekk med meg kvifor.

Eg tek Crinone ut veke 8 og satsar på at det går greit. Skal på ny UL i veke 10, fekk ein ekstra kontroll pga ein MA i veke 13 i sommar. Satsar på at dette ikkje skjer ein gong til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...