Gå til innhold

TILBAKEMELDING til mange spåjenter. ***Aurora, Bambi, Zazzy, Kimby, Nissi32, "Olea" Anonym, "Newbie" Anonym, Fomle, Kicam, Stratosen, Lille blomst***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Først vil jeg takke dere som orker bruke tid på å spå.

Jeg har over tid siden jeg ble gravid spurt om kjønn. Jeg har skrevet dagbok og samlet alle svar fra dere.

Under ser dere hvilke "spåere" som har svart meg og hva dere har spådd.

Jeg var på ul igår 6. januar og var spent på om jeg fikk vite kjønn der. Det jeg ikke var forberedt på var at min lille hadde dødd noen dager før ordinær ul. Ca 17 uker. Et hardt slag.... Jeg har i natt ligget på sykehus og født min lille. Og det var en GUTT, Men den fikk dessverre ikke ta del i dette livet. Så no må sorgen bearbeides.

Men jeg tilbakemelder i allefall om hva det ble og hva dere trodde :-)

"Newbie" Anonym - gutt

"Olea" Anonym - jente

Kimby - jente

Nissi32 - jente

Gutt

Aurora

Gutt

Bambi

Jente

zassy☆

Jente

fomle med 2 prinsesser

Jente

Kicam

Jente

Stratosen_er mamma

Jente:-)

lille blomst

..........................................................................................

Hilsen fra en trist jente - som syntes året i år kunne ha hatt en bedre start...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdelig trist å høre anki:/ håper det går någenlude greit med deg, utrolig fælt når noe sånnt skjer:( Ønsker deg en utrolig god helg skjønner det er en tung tid, så sende deg noen varme tanka:)<3 klem

Skrevet

Huff anki! dette var trist å høre!

veldig flott gjort at du har klart å samle alle spådommene! men nesten utrolig at du orker å skrive til oss så kort tid etter dette triste!

Ønsker deg alt det beste de kommende ukene og håper at smertene blir svakere med tiden!

Sender deg gode ønsker og varme tanker i kveld!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...