Gå til innhold

Hjelp?

Ann-Kristin og William

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Satt bare rett opp og ned i sofan, og så hørte jeg et klikk i fra magen. Noen som vet hva det kan være? Er 36+0 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva det kan være.

Men jeg har lest flere som sier de får ett knepp/klipp i magen når vannet går.

Men om det er det så har det vel gått nå?

:)

Skrevet

Jeg er 37 uker i dag, har også hørt dette kneppet noen ganger. Vannet mitt har ikke gått. Leste et sted at det er livmoren eller festene som strekker på seg. Er nok uansett ikke noe farlig :)

Skrevet

Dette har jeg også opplevd flere ganger. De første gangene allerede ved ca 20 uker, og nå hender det flere ganger om dagen. Og samtidig som kneppet kommer så rører lillemor på seg inne i magen. Av og til knepper det bare litt, og da rører hun seg bare litt og andre ganger knepper det mye, og da rører hun seg som regel mye. Jeg aner ikke hva lyden kommer av, eller hvordan hun lager den. (For jeg er helt sikker på at det er hun som lager den!!) men jeg har ikke opplevd ubehag når det knepper, og heller ikke hatt vannavgang når det skjer;-)

En forklaring jeg har lest er at man av og til kan høre at babyen hikker, og at det kan være det, men det er ikke det som skjer inne i min magen min. Hun hikker masse ellers, og da kommer det ikke lyd. Det kommer bare ett knepp, med ujevne mellomrom i løpet av dagen.

Skrevet

Jenta mi var helt ekstrem på å lage sånne kneppelyder i magen. Gutten jeg bærer på er også helt ekstrem på å gjøre det. De knekker leddene. Akkurat som det gjør hos oss noen ganger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...