kinaputten Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 her kan jeg godt se at de er ved å skifte farge, men til hva kan jeg ikke helt se enda. hvordan ser det ut med deres 10 uker gamle små? og de sier jo at ved 12 uker så har de den fargen de skal ha, så hvis de skal bli brune her i huset, må de forte seg
Pumba78 Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 10 uker gammel og klin umulig å se hvilken farge de har. Hjelper ikke at det aldri er lyst ute da. De er mørke, tror kanskje de blir brune men litt ubestemmelig kan man si...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Hei du:) øyenfargen er ikke satt før de er 12 Mnd gamle. Så de har god tid til å bli brune:) datteren min har blå nå, men regner med at de skifter etterhvert;) hun er 3 Mnd gammel:)
Oktobergutt2010:) Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 12 mnd ja Her er han 10 uker og 2 dager, og har begynt å få brune øyne. Mer brun enn blå nå.
kinaputten Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2011 äha, 12 mnd og ikke 12 uker, jeg som har missforstått da
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 12 mnd har jeg også hørt så nå har lillebror mørkeblå ytterst og lysblå litt utenfor pupillen....nyydelig...litt artig siden pappa har mørkeblå og jeg har mer lyseblå spennende å se tilslutt hva de ender på
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Ja, det er spennende å se:) datteren til ei jeg kjenner hadde blå øyne til hun nesten var ett år, så endret de seg til brune. Var nesten ikke til å kjenne igjen. He he Regner med at datteren min får brune da gutta mine har det, men man vet jo ikke:)
gittbett Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 min har hatt brune øyne fra dag en ! Og det har ikke forandret seg og jeg har mine tvil om at det i det hele tatt forandrer seg så er ikke klin umulig å se øyenfarge ved 10 uker
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 min gutt har mørke blå øyne jeg og dattera mi har lyseblå og sanmbo har brune håper de holder seg blå på gutten også blir spennnede å se, for alle i min familie bortsett fra meg og snuppa har brune, og sambo er mørk ihud og hår
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Storebror fikk sin endelige øyefarge når han var 2 år.. Ble født med blå, har nå grønne..
ellaaa Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 er også spent på öyenfargen til mini på straks 9 uker. er mye lysere enn fargen til storebror på denne tiden. men vet aldri hvordan det blir. har mye mer grönt enn storebror hadde iallefall. storebror fikk brune til slutt. ved 6 mndr alder så var de allerede brune. hadde värt spennende om lillebror fikk grönne min mann har grönne og jeg har brune. men vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå