Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Lodger Bunker vognpose, og som kan fortelle meg om de anbefaler den eller ikke?

Eventuellt noen andre anbefalinger?

Har sett litt på Easygrow posen også, men noen som vet om den passer i en Simo kombivogn?

Mange spm på en gang, hehe! Har sett i en evighet etter vognpose, og klarer ikke bestemme meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har selv Simo kombivogn og har to vognposer. Den ene er Simo termopose (som jeg var heldig og fikk med da jeg kjøpte vogna) og den andre er Kaiser lammeull. Begge to passer kjempe bra i vogna. Har ikke fått testet med barn i enda, da lillemann ikke kommer før i mars. Men har fått høre av andre som har brukt disse posene at de er veldig gode. :-)

Lykke til med valget! :-)

Skrevet

Jeg brukte og mye tid på å finne vognpose. Jeg fikk anbafalt easey grow framfor både odenwalder og voksi urban. Easey grow passer fint oppi emaljunga city cross som er ganske liten, så da passer den nok oppi Simo kombi og.

En av fordelene med denne posen er er at den kan vaskes i maskin og at glidelåsen sitter på midten. Mye mer praktisk enn når den er på siden. Voksi urban har feks ull i bunnen og kan derfor ikke vaskes i maskin og blir lett for varm. Easey grow er i dun, men jeg legger et saueskinn under, og tar det vekk på varmere dager:) Det er også lett å hekte på den delen som gjør posen større når barnet vokser.

Fått best i test på tv 2=)

Skrevet

Jeg har voksi urban og er veldig fornøyd med den. Har en stor gutt på snart 2 år som bruker posen daglig i barnehagen med forlengerdelen og jeg har aldri opplevd at den er blitt for varm. Ser på d som en fordel at den er varm; da trenger en ikke kle på ungen så mye oppi posen hvis d ikke er så kaldt ute. Glidelåsen gikk i stykker på posen min tidligere i høst og da fikk jeg beskjed om å bare sende den inn til Voksi så fikk jeg ny i posten i løpet av en uke. Kjempebra kundeservice! :) Og siden glidelåsene er på siden er barnet godt og varmt på hele kroppen; de posene som har glidelås på midten har mindre dun rundt glidelåsen og da kan barna fort fryse mer også.

Lykke til med valget! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...