*betty*spaghetti* Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Men jeg har så rar mage om dagen...? Magen min blir ofte steinhard og varer i ca 1 min kommer ofte og sist jeg tok tiden var det vært andre minutt... Men dette skal vel gjøre vondt for at de skal ha effekt. det stikker også veldig veldig i underlivet og magen når jeg gårJeg har to cm åpning og er moden ( dette var på lillejuleaften) Jeg kan også nevne at jeg er 38 + 6 idag, men slik jeg føler meg nå er så rart jeg har ingen virkelig ingen krefter i kroppen virkelig sykdoms følelse i kroppen uten og være syk! :S Er det noen av dere bim damene som vil dele sin ekspertise med meg? :-)
hippmamma Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Jeg har hatt dette i en uke nå.. Begynner å bli veldig slitsomt. Er i tillegg på overtid, så det hjelper ikke på humøret mitt at dette skal gå så vannvittig tregt:P Var en tur på føden her om dagen og ble undersøkt. Hadde kraftige kynnere/modningsrier men ingen åpning enda. Da hadde dette holdt på gjevnlig i 7 timer med 5 min mellomrom!! Skuffa og dødsspiral måtte jeg dra hjem igjen! Sover svært dårlig om natten da det er mye kraft i disse modningsriene. En ting jeg vet er at varme hjelper. Så et bra tips er å bruke varmeflaske eller hvertfall noe som varmet i korsryggen og under magen. Etter et "skuffende" besøk på føden fikk jeg høre av jm at dersom jeg misstenker at ting virkelig er i gang, så skal man ta en dusj/bad for å se om riene gir seg etterhvert. Hvis de dabbet av eller gir seg så er det ingen fødsel på gang enda greit å vite når man er førstegangs å ikke vet stort om hvordan og hva dette føles ut som:P Håper du fikk noe ut av svaret mitt!!! man kan faktisk gå mange uker med disse modningsriene..! Slitsomt og ubehagelig, men sikkert verdt det til slutt:))) Lykketil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå