Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 har opprydding her og har funnet masse bøker.... de skal enten kastes eller gies bort..., men hvem tar i mot sånt?
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Her i vår kommune har Lions bokmarked en gang i året. De er derfor interessert i å skaffe seg så mange bøker som mulig gjennom resten av året. Så kan jo være et forsøk å høre med dem, jeg har ihvertfall gitt til dem hver gang jeg har ryddet ut av bokhyllene.
Fire småtroll Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Her i byen er det en butikk som selger bare brukte bøker, de tar imot alt de kan få... Ellers går det faktisk ann å selge for en rimelig penge, er ganske mange som selger bøker på f.eks Finn. Eller lage en kasse og sette inn en annone på "Gis bort". Så spennende å arve en eske med bøker da, er kjempegøy å få bøker av andre synes jeg, da oppdager man plutselig forfattere man kanskje aldri hadde kjøpt bøker av selv Vet det er en nettbokhandel som selger bare brukte bøker også, men den husker jeg ikke hva heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå